Ålesund: Enda en sølvfarga S3 ?

Anbefalte innlegg

Såg en sølv met S3 med RJ skilt på vei til jobb isted. Har aldri sett den før.....noen som har handla bil eller muligens kun en på gjennomreise ? Den hadde iallfall S3 merke i grillen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stått en Sølv A3 på møller i lengre tid no me FULL s3 optik.. Trodde sjøl det var en s3 når jeg var der å såg på den men var bare utseende i følge Anders så ble litt mindre banne ord da ja.. Mener den var RJ. Men traff på en anna s3 sist jeg var hjemme men den var nok bare på gjennomreise såg det heldigvis ut som :)

Men enda en var no litt å ta i da ;) er jo ikke akkurat mange av dem i ålesund heldigvis! Går/gikk en rød en på valderøya før men den låg til salgs samme tid jeg var på leit..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe da va det sikkert den med full S3 optikk e såg........såg nemlig bare fronten på bilen. Å trodde først det va din,men fikk ikke høyden på bilen til å stemme først....å så såg e regnummeret. Så du e fortsatt aleine om å ha S3 heromkring altså ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går en sølv s3,meiner på det var harøya vist ikke jeg tar feil... tonedevinduer stoore porsche bremser og sikkert mer, var vertfall pinn stiv,når jeg kjørte den ut inn av jobben

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm ditta må undersøkes! må vel få ta å gjort noe med den så ikke den er lik andre s3'er :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok d, går nok en s3 på harøya ja. Har nettopp kjøpt den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere da! Ka som er gjort med den da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt treg å svare da men, har vært og i oslo og hentet meg en motorsykkel også:) Men tilbake til bilen ja, Er gjort litt med den, tror forrige eier blåste 100t i deler og felger- er montert kw-justerbart-porsche bremser-steg3 chip mtm, dahlback rustfri eksos fra kat- ellers det vanlige med åpent kn-filter og div småtterier, tonede ruter..bose symphony stereo 18" oz-racing f1 magnesium felger på sommer.. chip er for øyeblikket avmontert, men den skal vel komme på igjen til våren.... se om jeg ikke får lagt til noen bilder her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.