#1 Skrevet November 29, 2006 Har en S6 96`mod. Prøvde å bygge opp trykk på bremsen ved å trykke gjentatte ganger på bermsepedalen, men det blir ikke mindre vandring på pedalen. Virker ikke som det blir større trykk. Prøvde også med å bygge opp trykk mens motoren var av, holdt inne bremsepedalen og startet motoren, men pedalen sank ikke inn. Når jeg trykket gjentatte ganger inn begynrte varsellampen for bremser å bline, den slukket etter noe sekunder Noen råd eller tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2006 Jeg har samme problemet jeg og, bare at hos meg kommer pipingen når jeg "rister" rattet fort 5 - 10 cm til hver side på toppen av det.. Har hørt bomba kan virke inn på det du nevner, men ikke hvorfor min er som den er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2006 Noen flere med erfaringer/løsninger på dette problemet. Kan det være "bomba " som er deffekt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2006 Fikk problem med bremsene på min A3 04 mod i dag jeg også.. Skulle starte bilen etter å ha stått parkert i ca 20 min og da fikk jeg en feilmelding ang bremsene. Feilmeldinger: * STORT utropstegn i display der det sto BRAKES (vedlagt bilde) * Varsellampe for ESP lyser * Varsellampe for ABS lyser * Varsellampe for Håndbrems lyser Tok på tenningen i ca 2 min og etter dette forsvant feilmeldingen. Bremsene virker også fint. Jeg må nok ta en sjekk på verksted over nyttår, men nå har jeg iallefall fått vekk det blinkende lyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...