Anbefalte innlegg

Har en S6 96`mod. Prøvde å bygge opp trykk på bremsen ved å trykke gjentatte ganger på bermsepedalen, men det blir ikke mindre vandring på pedalen. Virker ikke som det blir større trykk. Prøvde også med å bygge opp trykk mens motoren var av, holdt inne bremsepedalen og startet motoren, men pedalen sank ikke inn. Når jeg trykket gjentatte ganger inn begynrte varsellampen for bremser å bline, den slukket etter noe sekunder

 

Noen råd eller tips

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme problemet jeg og, bare at hos meg kommer pipingen når jeg "rister" rattet fort 5 - 10 cm til hver side på toppen av det.. Har hørt bomba kan virke inn på det du nevner, men ikke hvorfor min er som den er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere med erfaringer/løsninger på dette problemet. Kan det være "bomba " som er deffekt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk problem med bremsene på min A3 04 mod i dag jeg også.. Skulle starte bilen etter å ha stått parkert i ca 20 min og da fikk jeg en feilmelding ang bremsene.

 

Feilmeldinger:

* STORT utropstegn i display der det sto BRAKES (vedlagt bilde)

* Varsellampe for ESP lyser

* Varsellampe for ABS lyser

* Varsellampe for Håndbrems lyser

 

Tok på tenningen i ca 2 min og etter dette forsvant feilmeldingen. Bremsene virker også fint. Jeg må nok ta en sjekk på verksted over nyttår, men nå har jeg iallefall fått vekk det blinkende lyset.

27122006(001) (Small).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.