#1 Skrevet November 29, 2006 Jeg har av og til de siste to ukene opplevd noe snålt med bilen min. Alt fungerer perfekt av lys og slikt, helt til det plutselig begynte å dukke opp et spøkelse som kommer og går som det passer seg. Det spøkelset består av at blinklysa og vindusviskerne slutter å virke. Disse har jo hendler på hver sin side av rattstammen også, og bryterne er ca et år gamle! Dette kommer og går som sagt, og alt annet funker perfekt. Og av og på med langlys virker strålende, det er jo på samme hendel som blinklysene. Utvikling av problemet har kommet til at når det er sånn nesten at det funker, så hører jeg et relé eller noe som hørest ut som det har en skuddtakt som en mitraliøse. Denne lyden kommer fra bak instrumentpanelet et sted, jeg var av med bryterne ista, og da hørte jeg lyden kom fra "langt" baki der. Åpna panseret og sjekka under det dekselet der frammi, men der fant jeg ikke ut noe, nytta ikke å rigle på noen ting der frammi vertfall. Er det noen som har et tips om hva dette kan være? Spørsmålet blir jo så forp*** langt når jeg ikke vet hva det er og må prøve å forklare hva det er som skjer osv.. Jaja, håper noen guruer vet bedre enn meg dette her :confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2006 Ja, du har det med å stille lange spørsmål du, Stig Arne : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2006 Tenningslåsbryter? Jukser A/C'n samtidig? (hvis du har slikt noe..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=54721 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2006 Hmmm, men der står det at varmeapparatet og slikt også slutter å virke? Men ellers virker det litt som det samme problemet, men jeg skjønner ikke helt den relé-lyden, skaper den kontakten bak tenninga den lyden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2006 Svarte på PM jeg Kan hende det er litt annerledes med ledningsnettet på v8 og 200 med tanke på "varmeapparatet" som du sier. Jeg har digital AC som som sluttet å funke sammen med alt annet. Har du varmeaparat vil det sikkert ikke ha lik strømkrets 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2006 Nei, jeg bare vet ikke om AC'n virker, det er ikke akkurat temperaturen til at jeg har lagt merke til at den har slutta å virke liksom.. Ikke har jeg tenkt på å prøve den heller.. Men akkurat nå virker jo alt som vanlig selvfølgelig, men når det streiker igjen så skal jeg sjekke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...