Taklys som begynner å blinke, A6, 2001mod

Anbefalte innlegg

Har en 2001 A6 som taklysene begynner å blinke i av og til, sjøl om dørene er igjen. Har stoppet og smelt litt med dørene og då har det forsvunnet. noken som har hatt samme problem??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe

skjedde meg faktisk i ei dump ned lierbakkene!

blinka, tenkte bare "helvette er løs med elektronikken"

Men er 4mnd siden, ikke kommet tilbake..

Har hendt det har kommet lite smell i radion også slår

den seg av og på.. I dont know

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar og bumper denne jeg.

Idag dilla jeg litt med cd-spilleren, etter det så vil ikke den skru seg på igjen, men akkurat det er ikke selve problemet. Fordi taklyset mitt blinker når jeg skrur av bilen og tar på alarmen, selv om tenning og alt er av. Det blinker også konstant når jeg kjører. Noen ganger når jeg smeller igjen passasjersiden så slutter det å blinke. Men det kommer tilbake igjen.

Kan det være en sikring som har røket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem en stund. Åpnet og lukket førerdøra så ble det bra, men etterhvert kom feilen når døren er åpen. Noen ganger blinker det, og noen ganger kommer det ikke på i det heletatt og alarmen virker ikke på førerdøren, så feilen ligger mest sansynlig i microbryteren som jeg har fått beskjed om ligger i låsekassa. Skal prøve å se på dette i løpet av kort tid. Sier i fra om hva jeg finner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være noe med bryterene i døren?? Har ikke A6 selv, men har lest om det flere steder at det er en svakhet på A6 4B....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at det er micro brytere i døra ja. Hadde samme problem på min. Og da blinka ikke det bare det var alarm som komm på etc etc. Så da bytta jeg på førerdøra og det ble bra. Komm ikke tilbake i hvertfal enda!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkligt detta , får eg fekk detta i går .. når eg oppner førerdøren så blinker det, mens dei andre dørene er det ok.. kor er denne microbrytaren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkligt detta , får eg fekk detta i går .. når eg oppner førerdøren så blinker det, mens dei andre dørene er det ok.. kor er denne microbrytaren..

Har fått vite at den skal ligge inne i låsekassa og at hele låsekassa må byttes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått vite at den skal ligge inne i låsekassa og at hele låsekassa må byttes

Stemmer det, du kan jo prøve å måle bryterne før du bytter heile låskassen, samler seg mykje drit i disse. Kan hjelpe å spraye de med 5-56 el.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker det må jeg prøve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.