Anbefalte innlegg

Når jeg skrur på bakviskeren, hakker den i rytmen over ruta og tilbake. Stopper opp for så å fortsette.....:confused: Holder på sånn uansett vær og vind

 

Noen som vet hva det kan være? Relè som fusker el noe??? Eller finnes d en intervall-duppeditt som ikke vil være med mer....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme problem på min Sharan. Bakruteviskeren har et lite "stopp" på returen. Den bare stopper litt for så å forstette til "hvileposisjon". Er dette atter en "normal" VAG feil : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem på min forrige Passat. Pusseren kunne finne på å stoppe flere ganger på returen.

Snakket med en bilelektrikker som mente det var fukt i den delen av motoren som styrer "parkeringen".

Han rådet meg til å IKKE prøve å fikse det.:)

 

Det er nok et vanlig VAG problem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er nok helt vanlig ja.

Pelte opp hele driten på IV'ern til kjerringa og det var fullt av gørr som så ut som blanding av fett og spylevæske.

Gikk ikke an å reparere da tenna nesten var rusta bort.

Fikk en ny motor som så litt anderledes med bedre tettinger så det er tydelig et problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet på min far sin 99 passat. Og der er det ikke alltid at viskeren gir ser med å viske heller. Selv om jeg har slått den av. Viskeren går aldri noen "fine" runder, men hopper og stopper hver eneste gang man bruker den. Er ganske irriterende. Er det kun ny motor som duger eller finnes det noe annet man kan gjøre? Er motoren fra facelift modellen lik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke pussermotoren fra 3BG passer på 3B.

Pusseren er parkert på andre sida.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytta pusserarm på min, det er helt etter hvem av delene som er slitt, på min var det spora i pusserarmen, kan også være spora i motorn.... (det fiksa det 100% :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er vel en elektrisk feil. Dette har vært lodda en gang på min bakvisker, virka bra men nå er den blitt litt mongo igjen. Noen som vet hva en ny motor koster? Sånn ca..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min S3 kostet ny bakrutevisker ca. 2000 hos audi, mener jeg å huske.

 

Jeg skiftet faktiske bare vindusvisker og så nå fungerer det brillefint: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Octavia er også helt lik.....så det er ikke bare "tyske" vag deler som jukser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

moderns seat (les VAG :) ) hadde akkuratt samme feilen. har ikke fått fiksa det etter flere sevicer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.