#1 Skrevet November 29, 2006 Heisann, Jeg har en Golf II som skal på lakkering på Fredag.. ( Mest sannsynelig ) Jeg har bilhenger men ingen bil som kan trekke denne bilhengeren med Golfen som last.. Da lurte jeg på om noen av dere har en bil som kan trekke dette mot betaling? Dette blir da fra Hommersåk ( 15minutt fra Sandnes ) til Vibemyr på Miljølakk. -Asbjørn Fagervik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2006 Da var bilen blitt rød? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2006 den stod i boksen da jeg gikk fra jobb i dag. så den er nok det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2006 Passerte den på lura ser du, ikke hver lørdagskveld du ser nylakka biler på henger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2006 Da var den hjemme å trygt plantet i garasjen!=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...