#1 Skrevet Juni 13, 2004 Hei der, noen som kan hjelpe til med noen tlfnummer til noen som leier ut hytter i nærheten av kristiansand:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2004 Hamresanden apartments mener jeg skulle ha hytter. Skottevig camping også muligens! Har ikke tlf. men ta et søk på gulesider! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2004 , ringt de begge, satan så dyrt det er med noelunde standsmessige hytter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2004 prøv også åros camping eller årosen...i søgne. brevik camping (lillesand). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2004 Vi har en "falleferdig" container på plenen hos oss som leies ut for 3000 i uka! :D:D Leid ut får vi jaggu og, 4 min fra stranda! Eneste "bifile" er standarden og at det er 45 min til Krs.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2004 Har skjønt det at folk kan forlange gull for hyttene deres der nede:) ser ut som det bli danmark's ferie isteden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2004 Ja, og det er faktisk ganske tåpelig det der! til det, og til flere turister her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...