Få av interiørlister i Golf IV?

Anbefalte innlegg

Har fått demontert list rundt klima, men hvordan tar jeg av listene på hver side uten å ødelegge noe. Listen som sitter på koppholder, hvordan får jeg den av? Må jeg ta ut hele ramma for å få tatt de av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

listene som går vertikalt har noen små fester på baksiden, disse er av typen som du "putter inn i et lite hull, og så skyver oppover og de sitter dermed fast"

For å få de av må du derfor trykke hardt på dem og dra dem nedover... problemt da er at du treffer bunnen av "midtkonsollen" (rundt girspak etc..) så om du skal få disse av hele, må du ut med nederste del av midtkonsollen mener jeg på....

Den som er på koppholderen er jeg ikke sikker på...

Tok av mine ved et "uhell" når jeg hadde golf'en.. tok i HARDT og løsnet med et smell.. ødela da de 2-3 nederste festene men fikk det til å sitte fast igjen der de skull med litt dobbeltsidig tape samt fikk bøyd festene noenlunde på plass igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ta ut hele hele koppholderen ja. Men først de vertikale listene, bak disse er et punkt/klips som du må trykke inn på hver side for så å dra ut hele innsatsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Boran var det ikkeno problem å få de av men på Golfen var det verre. Men hvordan får jeg ut koppholdern så jeg kan ta av lista? Skru ut hele ramma er "only way to go??

Noen har evt har funnet en DIY på dette? Har lett på VwVortex og div andre og søkt der uten hell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo det jeg sier, du må ta av de vertikale listene. Og under de, helt øverst er det et punkt på hver side av koppholderen, disse må du trykke inn med et skrujern, så drar du ut hele koppholderen. Skjønner?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo det jeg sier, du må ta av de vertikale listene. Og under de, helt øverst er det et punkt på hver side av koppholderen, disse må du trykke inn med et skrujern, så drar du ut hele koppholderen. Skjønner?:)

Joda..Har fått med meg det. Muligens dårlig forklart forrige post, men fant en DIY til slutt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.