Anbefalte innlegg

HAha, dere må faen brætte meg se på dette.. Ser dette ut som ei fornuftig kjørerute?

til og med JEG klarer å se at jeg ikke gidder å kjøre på omkjøringsveien for å finne sluppenbrua, men derfra og videre er jeg usikker.. hehe..

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps=4&companies=&imgt=MAP&stopId=p_0000345716500000000&startId=a_763491&n=63.4105796749495&s=63.3815055457266&e=10.4283666329383&w=10.3298126495761&panX=4&panY=-135&tool=pan&scrollX=0&scrollY=0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert litt kortere å ta Bøckmannsvei opp fra Stavne (den andre avkjøringen i rundkjøringen ved jernbaneundergangen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert litt kortere å ta Bøckmannsvei opp fra Stavne (den andre avkjøringen i rundkjøringen ved jernbaneundergangen).

 

Støtter den jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig arne: hvor kommer du fra? kommer du fra sør, så er det jo lettere å kjøre ned og under sluppenbrua

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag.. Jeg kjører til Trondheim hver fåkkings dag, og det vet du! Så det visste jeg jo fra før! :D

Men shellstasjonen på sluppen er valgt som startsted siden jeg skal kjøre derfra og opp til den addressen på søndag, etter lokallagsmøtet, før vi stikker på bowling. :) Kanskje hele reia svinger oppom i følge, skal bare hente en komfyr der og kaste inn i S4'n til en kompis, om det blir så han blir med innover, da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal bare hente en komfyr der og kaste inn i S4'n til en kompis

 

: eek :

Man kaster da ikke komfyrer inn i audier??

Man plasserer komfyrer inn i audier... (forsiktig)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek :

Man kaster da ikke komfyrer inn i audier??

Man plasserer komfyrer inn i audier... (forsiktig)

Ok, beklager formuleringen, og til ære for deg så kan jeg omformulere meg..

Jeg skal opp dit og hente en komfyr som vi pent og pyntlig da skal liiirke sakte men sikkert inn ved å først åpne bakdørene og bakluka, hvorpå kompisen min får krype inni og ta den imot, mens jeg stiller meg bak og tar et resolutt tak rundt komfyren og sakte men sikkert løfter den opp i rompa på S4'n, legger den forsiktig ned og skyver den saaakte inn mens jeg forsikrer meg at det ikke blir for trangt i åpninga på S4'n. Så presser jeg den inn til jeg kjenner det butter, at det ikke er mer plass(nå har han andre trekt seg ut selvfølgelig, noe annet ville blitt litt kjipt). Da lar jeg den bare hvile der mens vi tar og sikrer den med ettellerannet for at den ikke skal bevege seg under kjøring. Så lukkes dører og bakluke, og det er klart for kjeglevelting på Bowling1 :)

 

Fornøyd nå da Kay?? :P

 

 

PS: For å få den ut igjen, så åpner vi bakluka, tar vekk evt lastsikring som måtte sitte igjen, og spinner noen rundinger, dette vil nok føre til at den før eller senere på ett eller annet kreativt vis slenges ut etter hvert :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornøyd nå da Kay?? :P

 

Selv om omformuleringen din ga meg assosiasjoner til andre innlastinger enn stykkgods i bil, så er det greit, jeg er fornøyd : smil :

 

Utlastingen har jeg forsåvidt et annet forslag til. Legg noe plank under stykkgodset slik at det kan skli ut av bilen oppå planken (dette for ikke å rifse istykker det herrlige gulvteppet i en Audi). Fest så et tau i stykkgodset og i en lyktestolpe/gjerdestolpe/hvasomhelst. Det er en stor fordel om bagasjeluken nå er åpen og at tauet går ut gjennom bagasjeromsinnlastingen og ikke f.eks. ut bakvinduet. Sett en drevet fluktbilsjåfør bak rattet og simuler politisirener. Bilen vil nå, om planen slår riktig, forlate stykkgodset i høy hastighet slik at det kan kan bæres innomhus.

Bilen vil sannsynligvis også nå skifte eierskap fra din kompis til ranssjåføren, men den kan raskt finnes igjen ved å spane utafor nærmeste Nokas-filial.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si meg, har dere konkuranse på hvem som kommer med beste løsning eller? Holdt på å le meg ihjel når jeg leste de to siste innleggene.:):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, godt vi kan underholde deg.. Er det ikke det vi er her for?? :D

Det blir hva du vil det skal bli, at kay fikk underlige assosiasjoner når jeg fortalte hvordan jeg ville laste inn komfyren er strengt tatt ikke mitt problem, jeg bare ble litt usikker om han er den som blir invitert på nachspielet, liksom.. *flire* Gud bedre, tenk om han skal få slike assosiasjoner hver gang vi forteller hvordan vi for eksempel drikker av ei flaske, eller tar på og av oss støvler.. *surklesurkle* hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lek dere så mye dere vil for meg ja! Ha ei fortsatt fin helg!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en enkel å kjapp en e!

Snudde til bakenden og rygga alt e orka og satte den i to'ern å ga full fjøl å vips så var den ute!:P

 

ranssjåfør'n sitter i V8'ern og politiet!! dem ha vi ikke sett!! :P

"Bra å det tru e!" Eller ka stig arne??

 

Bilen vil sannsynligvis også nå skifte eierskap fra din kompis til ranssjåføren, men den kan raskt finnes igjen ved å spane utafor nærmeste Nokas-filial.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. Jeg så pollti'n da! Men da hadde jeg akkurat tatt igjen en skjitat semitrailer som lorta ut V8'n min! Skulla stoppa'n og dengt'n skikkelig.. :D

Men godt det ikke var kontroll tror jeg, vi liker å jobbe effektivt her oppe serru, er mere for den akkord-løsninga enn den timesgreia, blir så sløvt av det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budbilløsninga på den der, blir jo å kjøre via Innherredsveien :D :D

 

Men fra spøk til revolver, i teorien er gammellina kjappere, men spørs om den blir det, når du kjører stupsenka V8 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stupsenka du liksom.. :P

Den er ikke lav engang!

Men vi gikk for rute #2, og ned en forferdelig bakke på slutten, hvor veien var gravd over og herja vilt med nedi der.. Men komfyren er kommet på plass nå, mangler bare vaskemaskin nå, men det blir vel nytt sammen med seng og sofa og stuebord.. $$$$

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gravd over og herja ja.. Høres ut som du har vært på Byåsen ja! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra når det er innflytningsfest da, Stig Arne, så jeg vet hvilken dato jeg ikke blir invitert!: smil : Måtte nesten skrive litt her jeg også, siden jeg fortsatt liker å kalle meg selv for trønder... Ikke så greit å være den eneste normale blant ca. 5000 individer som vier livet sitt til å krangle om det hvite som kommer fra himmelen kalles "sjogg" eller "snogg"... Ikke bare lett å være trønder :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe Brage.. :D

Innflytningsfest? Tror du virkelig jeg skal ha det?

Jeg er jo avholds!!

Ok, jeg har hagemøbler, dere kan få sitte utafor og drikke, så kan jeg koke noen pølser til dere..

Om det blir noe slikt, så er du da hjertelig velkommen du som de fleste andre, ikke alle, men de fleste.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en god plan!

MEN: hvor (og når) er dette treffet du snakket om den 17.? Vært moro å se hvilke biler som finnes i nærområdet vårt.: smil :

Flere fra Berkåk som skal innover eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig Tommy blir med, men han skal nok ikke kjøre sjøl uansett..

Det er kl 15 på sluppen. Sjekk lokallagssidene for info. Jeg har vært der to ganger nå, masse kjekke folk med peiling på ett og annet der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes! Peiling har vi. Alle kan vær sin ting! hihihi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.