#1 Skrevet Desember 1, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=FzOHutfZKxE&NR Ser ut som blanding av porsche og ferrari. Nice!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2006 Ahh.. Nydelig bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2006 FET bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2006 Nyyyydelig tøff bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2006 Skulle jeg kjøpt med supersportsbil hadde jeg aldri kjøpt Audi. Da hadde jeg kjøpt meg Ferrari eller Porsche 911. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2006 Skulle jeg kjøpt med supersportsbil hadde jeg aldri kjøpt Audi. Da hadde jeg kjøpt meg Ferrari eller Porsche 911. Denne passer nok utmerket for de som allerede har hatt Ferrari og 911, og vil ha noe helt nytt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2006 Denne passer nok utmerket for de som allerede har hatt Ferrari og 911, og vil ha noe helt nytt... Helt enig Syns denne er knallfet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2006 Den er hærlig:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2006 Pen bil ja, men den må se seg slått av Aston Martin DBRS9 på drømmebil lista mi over den der type bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2006 Den går som ein kula den altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2006 Dæven. Fikk en tåre i øyet og frysninger langs ryggen av lyden i den bilen der ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 1, 2006 Audi + Lamborghini = sant. Blokka er visst fra Galardo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 2, 2006 Hmm.. hva kommer denne til å ligge på i pris da? Flott bil, men jeg tar 997 Gt3 istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 2, 2006 Herlig bil! og syk lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...