#1 Skrevet Juni 13, 2004 Har problemer med at tomgangen på golfen min (VW Golf GTI 16V, 91mod) går veldig ujent noen ganger, når den går som den skal så går den på ca 1000 o/min... og plutselig så kan den hoppe opp i 1500-1800 o/min og ned i 700-800 o/min, å så går den slik noen ganger, og så stabiliserer den seg igjen på 1000 o/min, noen som har en anelse av hva dette kan komme av, og eventuelt hva jeg må gjøre for å fikse detta, er så jævlig irriterende i lengen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2004 Er det ikke en tomgangsregulotor på disse da? Rund liten duppe-ditt, med både elektrisk og vakum tilkobling....?? Hvis dette stemmer, kan du jo sjekke den. Falsk luft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2004 Opprinnelig postet av Thomas H Stranden Er det ikke en tomgangsregulotor på disse da? Rund liten duppe-ditt, med både elektrisk og vakum tilkobling....?? Hvis dette stemmer, kan du jo sjekke den. Falsk luft? Åssen finn jeg ut om bilen får falsk luft da? noen måter å finne ut det på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2004 Kan prøve å justere tenninga litt, 16v'n begynner å jage hvis tenninga står litt off. Eller så er det nok tmgng reg$$$$$$$$ var det ikke en her som nettopp skulle selge en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...