#1 Skrevet Desember 1, 2006 Hei Noen tips om hvor jeg får tak i billige vinterdekk (piggfri) inkl felger i bergen og omegn? Tilbudsavtalen med solberg dekk (40%) gjelder visstnok ikke lenger til caddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2006 prøv Dekkcompaniet Toroil 55 52 53 80 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2006 HeiNoen tips om hvor jeg får tak i billige vinterdekk (piggfri) inkl felger i bergen og omegn? Tilbudsavtalen med solberg dekk (40%) gjelder visstnok ikke lenger til caddy hei. er en kar er ute på askøy som har startet en butikk han selger litt div+ dekk og felger. han sier han skal være hordalands billigste. du kan jo kontakte han 91610155. eller gå inn på hjemmesiden hans http://www.baywartuning.no mvh kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2006 ci service ved kanalveien. Det e mulig de har skiftet navn til superdekk, eller noe sånt. Men de har uansett mange billige, helt greie dekk. Kjøpte selv 4stk forrige vinter for 1800,- (+ ca 400,- for pålegging, men det ble ordnet på anet vis:) ) De skal visst være billig på felger og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2006 ci service ved kanalveien. Det e mulig de har skiftet navn til superdekk, eller noe sånt. Men de har uansett mange billige, helt greie dekk. Kjøpte selv 4stk forrige vinter for 1800,- (+ ca 400,- for pålegging, men det ble ordnet på anet vis:) ) De skal visst være billig på felger og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2006 Solberg dekk har vi IKKE lenger noen avtale med så se bort fra den. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2006 Gi meg en dim og et tlf nummer skal jeg sjekke noe til deg.. Billige dekk? eller er du litt intr i merkenavne? 175/70-13? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2006 hei Beklager sent svar - har vært en tur på østlandet og bilen har stått igjen her. 175/65/14 er dim tlf 41212407 - litt vanskelig å få tak i meg da jeg sitter på lesesalen hele dagen (hver dag...) Billig er bra... TKS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...