#1 Skrevet Desember 1, 2006 Har en 96 passat stv 4x4 2.8 liter vr6 med klima. Multireima er morken, og jeg har kjøpt ny. Men strammehjulet, hvordan kan jeg vite om det er et hjul som strammes automatisk? Haynesboka dekker svært lite til vr6 motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2006 På stramme hjulet ser du et gjenge hull. Skru ned en skrue der. Da ser du stramme hjulet gir etter. Så tar du av gammel multi reim, setter på ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2006 Klarer du å huske dimensjon og gjengetype på skruen? Og det strammers automatisk når jeg skrur ut skruen igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2006 Dim på skruen vet jeg ikke. Og ja, det strammer seg automatisk. Er ei diger fjør hele denne strammeren. Er det ikke byttet vannpumpe, så anbefaler jeg deg å bytte denne også. Møkka jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2006 Hm.. hjullet snurrer etter hvert bare i samme retning som jeg skrur bolten inn, uten at reima blir noe slakkere. Skal hjulet holdes igjen på noen måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2006 Er jeg på feil plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2006 ja, det kan du trygt si! Det der er servo pumpa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2006 Job done. Mange takk til Glenn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...