#1 Skrevet Desember 1, 2006 Kom over denne rare Auto Unionen på en engelsk web-side. Har aldri sett en slik. Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2006 DKW 3=6 Bus heter den. http://www.oldievan.de/html/dkw_bus.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2006 Den var jo faktisk stilig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2006 Stilig? Tok du feil av pillene i morges? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2006 Hehe:p Nei, jeg tok ingen piller...har aldri gjort det heller...er det der problemet ligger, mon tro? JEG synes at den bilen har sin egen sjarm, og ja, jeg synes den er stilig. Jeg synes også at Type C Streamliner er Skamphet med stor S. Delvis pga designet, delvis pga .Men mest pga historien bak;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2006 Daså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2006 Grisebarsk bil spør du meg. Hadde ikke hatt noe i mot å ha en slik som bobil når jeg er på treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...