Skifte interiør Passat 99 stasjonsvogn 4x4

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som kan svare meg på om det er mye jobb å bytte innredningen i en 99-mod passat stasjonsvogn, til en innredning fra 2002, vet ikke om denne også er 4x4, den er nok neppe det... passer det i det hele tatt ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen formening om problemer/utfordringer jeg kan møte på ved bytte av innredning ?

 

Min bil : 99-passat 1,9 tdi 4x4 stasjonsvogn, ny innredning, skinn fra stasjonsvogn 2002.

 

Har planer om å hente dette i morgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Du må flytte bolter i baksete på sidene, mener det er på ryggen. Skal gjøre det samme i neste uke:)

Der er huller for annen plassering for 4wd.

Tror også du må løsne trekket for å ordne det.

Du finner info om det på http://www.passatplus.de.

Gå på mappen i toppen som heter umbauten, så går du på den som heter innenausstattung memorysitze.

Der er det nøye og bra beskrevet hvordan.

Forsetene har jeg hørt har annerledes kontakter for airbagene, men det kan nok bygges om.

Er ikke 100% sikker på akkurat det, men mener å ha lest at de er annerledes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Du må flytte bolter i baksete på sidene, mener det er på ryggen. Skal gjøre det samme i neste uke:)

Der er huller for annen plassering for 4wd.

Tror også du må løsne trekket for å ordne det.

Du finner info om det på http://www.passatplus.de.

Gå på mappen i toppen som heter umbauten, så går du på den som heter innenausstattung memorysitze.

Der er det nøye og bra beskrevet hvordan.

Forsetene har jeg hørt har annerledes kontakter for airbagene, men det kan nok bygges om.

Er ikke 100% sikker på akkurat det, men mener å ha lest at de er annerledes.

 

Tar av meg hatten for kunnskapen på forumet her! Nok en gang! Mange takk!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen årsak!

Gøy å bidra med noe:)

Akkurat dette har jeg satt meg endel inn i.

Utrolig mange her som er hjelpsomme og kunnskapsrike.

Bra jeg kunne hjelpe denne gangen.

Somregel er det meg som spør og får hjelp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er baksetene byttet! De var utrolig enkelt, og det passet perfekt! Veldig lite job egentlig ! Om noen lurer er det bare å spørre, har tatt endel bilder også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid flott med litt bilder og info om fremgangsmåten du brukte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er baksetene byttet! De var utrolig enkelt, og det passet perfekt! Veldig lite job egentlig ! Om noen lurer er det bare å spørre, har tatt endel bilder også!

Det er bra!

Jeg monterte mine nye seter i forgårs, og det gikk veldig fint med mine også å flytte boltene. Da hadde nok du også skrudde og ikke sveisede bolter tenker jeg.

Jeg fikk ikke tatt bilder, men slikt er sikkert fint for mange når de bytter seter.

Den problemstillingen kan nok mange komme i.

Jeg måtte også flytte over bagasjeromnett, slikt som man kan henge opp i taket, fra de gamle setene.

Får noen problemer med det, ta kontakt:)

Ser knotete ut, men det går kjempefint å både demontere og montere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.