Anbefalte innlegg

Den linken er feil.. Tenker du på innstegslister? eller utenpå døra?

Uffda vart det feil Sorry

jeg tenker på listene utenpå døra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunna feil pris så fekk eg s4 lister for 3000 på møller. Dei hadde eigentleg bestilt originale dørlister, og eg krevde prisen dei gav på forespørsel... må nok rekne med rundt 3.. Kvifor kjøpe s-line når du kan setje på s4 som er mykje grommare? ingen norsk forhandlar slår prisane til vagparts.. tykkjer du det er dyrt så la vær å kjøp eller kjøp brukt.. får det ikkje billegare..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh møller slo da prisen til vagparts når det gjaldt S-Line innstegslister ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen er billigere enn VAG parts?? For noe tull!

Møller kan noen ganger være det billigste alternativet, men også det dyreste. Andre ganger kan det lønne seg å kjøpe på EBay. Men man må være obs på tilleggene som kommer fra utlandet. Vagparts alltid billigst? Har jeg til nå ikke opplevd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen er billigere enn VAG parts?? For noe tull!

Møller kan noen ganger være det billigste alternativet, men også det dyreste. Andre ganger kan det lønne seg å kjøpe på EBay. Men man må være obs på tilleggene som kommer fra utlandet. Vagparts alltid billigst? Har jeg til nå ikke opplevd.

Kan stemme det. var veldig dårlig ordlagt.. Det eg har kjøpt av ekstrautstyr har kosta BETRAKTELIG mindre på vagparts enn på møller. Eg kan desverre ikkje uttale meg meir enn det... og beklager den bastante uttalesen tidligare... ( i fylla:: :o )

prisen til quattroco er jo meget bra..

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stemme det. var veldig dårlig ordlagt.. Det eg har kjøpt av ekstrautstyr har kosta BETRAKTELIG mindre på vagparts enn på møller. Eg kan desverre ikkje uttale meg meir enn det... og beklager den bastante uttalesen tidligare... ( i fylla:: :o )

prisen til quattroco er jo meget bra..

:)

Det kan skje den beste!! Og det var vel kanskje det det gjorde...? He he..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.