#1 Skrevet Desember 1, 2006 Hei, jeg synes ikke det orginale rattet i vento'n er spesielt sporty, noen som veit om man kan sette 3 eiket golf 4 ratt i vento, er dette evnt no stor utfordring? Tror det hadde blitt kult. Noen som har et liggende kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2006 Ingen? tror dette kunne blitt kult, vil bare få litt info først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2006 Vet ikke om det passer, isåfall bare bytte boss kansje? Jeg har liggende ett fra en golf 4 gti jubileum. Sort skinn med røde sting. Ikke airbag da.. den må du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2006 Annbefaler R32 ratt jeg.. har byttet til det i min Golf4 Gti .. det er bare super digg.. Hvis det passer over da.. Men du må ha air bag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2006 Hei, jeg synes ikke det orginale rattet i vento'n er spesielt sporty, noen som veit om man kan sette 3 eiket golf 4 ratt i vento, er dette evnt no stor utfordring?Tror det hadde blitt kult. Noen som har et liggende kanskje? Tror ihvertfall at et ratt fra en 3.5 Cabrio skal passe. Syns ikke det er noe penere personlig men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2006 Annbefaler R32 ratt jeg.. har byttet til det i min Golf4 Gti .. det er bare super digg.. Hvis det passer over da.. Men du må ha air bag da Da er vel du mannen å spørre om følgende: Passer Airbagen over fra det orginale 3-eika GTI rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 8, 2006 Ja, 3 eiket ratt til Highline, GTI og R32 har samme airbag. Forøvrig også likt i Bora Highline. Har montert R32 ratt i min Beetle, men måtte da selvfølgelig ha airbag i tilegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 8, 2006 R32-rattet ser jo superdeilig ut! Hvordan er det å demontere det 3-eikede rattet? Noe spes man må gjøre? Eksplosjonsfare med airbag osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2006 passser golf 4 gti rattet eg har i golfen min over i min passat 02mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2006 Noe spes man må gjøre? Eksplosjonsfare med airbag osv? ALLTID når du operer med airbager skal du ta av batteripolen. Sikkerthetsmessige årsaker. Og når du monterer alt i sammen igjen skal du ha på tenningen (bat pol av) gå ut av bilen og monter batteripolen igjen, så slipper du kanskje å få en airbag i fleisen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 13, 2006 ot: Vet noen prisen på R32 ratt med møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 13, 2006 Tror ihvertfall at et ratt fra en 3.5 Cabrio skal passe. Syns ikke det er noe penere personlig men... Vet f.eks Møller dette..? Har lurt på dette en stund, men finner aldri noen som vet det sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 13, 2006 Nei, vi har ikke noe oppslagsverk for å sjekke om deler passer om hverandre, kun hvilke biler en del er levert til fra fabrikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 14, 2006 Nei, vi har ikke noe oppslagsverk for å sjekke om deler passer om hverandre, kun hvilke biler en del er levert til fra fabrikken. Oki, takk for opplysningen.. Noen som vet hvor man eventuelt kan finne ut slikt..? Det meste er jo likt G3 innvendig, bortsett fra ratt og seter, som er henta fra 4ern, men kan jo være rattstammen også er henta fra 4ern, og dermed gjør det vanskelig å få montert 4er-ratt i en 3er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...