Anbefalte innlegg

Hei, har vært noe rart med motoren på A8n min i de siste dagene, og i dag ble det verre. Dette gjelder en 2.8 V6, rullet 139 000 km. Det som skjer er at på lavt turtall, så dør motoren. Første begynte det hvis jeg f.eks kjørte til butikken, så motoren ble varm, og når jeg skulle starte opp på nytt, så kunne den dø ut på turtall. Men nå dør den ut med engang jeg kommer under 1500 rpm. Noen som vet hva dette kan være? fungerer fint når den får litt turtall..vanskelig å kjøre sånn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen? :confused: virker som det er bare når motoren blir varm, funker fint når jeg startet opp i dag tidlig, men kom tilbake når jeg hadde kjørt en stund : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få lest ut feilkoder så er det litt lettere å komme på sporet av hva som kan være feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte noen rykter om at det er dyrt å ha A8: eek :

 

fått ordnet den nå?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster ja :P hehe. Får den til uka..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir billigere en det jan.g og fredrik sa: eek : ....dyrt med a8 Ketil..:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det var 30.000,- for den hjernen som han snakket om i en annen post, må det da for guds skyld gå an å skaffe en slik fra en hugger for 1/10 av prisen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var styrenheten, pluss noen ledninger som hadde eiret. Prisen er for det, pluss reparasjon av vann lekkasje og bytte av bremser. Sure penger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var styrenheten, pluss noen ledninger som hadde eiret. Prisen er for det, pluss reparasjon av vann lekkasje og bytte av bremser. Sure penger!

 

Skulle kanskje reparert vannlekasjen litt før: klø : ;)

 

bremsene er vel ikke helt billi heller: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kanskje :P men ikke min feil..har ikke peiling. Sikkert ikke gratis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.