#1 Skrevet Desember 2, 2006 Alt ligger tilrette, perfekt bil i perfekte omgivelser.. Synd sjåfører mangler litt på ferdighetene.. hva tycs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2006 Er vel en RS4 og har vel vært postet før, men kunne godt ha vært meg som var sjåfør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2006 lol... bra dem klipper før han går i snå fonna.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2006 Han kjøre som om han sku ha stjelt kjerra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2006 Heh, grisekjøring ja. Hadde ikke turt å kjøre slik i skogen selv med en sånn originalbil.. Lurer på hvor mange ganger bilen var å fikk nye støtfangerer i løpet av filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2006 Denne minner meg på at jeg ikke har quattro i vinter heller: bh : Men takker for at denne ble repostet. var herlig å se på til tross for elendig kjøring: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2006 Gikk mye sideveis for å si det slik, og innimellom litt for mye...men når sant skal sies, bila har tyske skilt og sikkert også kontinentale vinterdekk (piggfri sådan). Kjørte allroaden til foreldrene mine opp til Trondheim fra Sør-Tyskland før jul i fjor, og det gikk rimelig smått oppover Østerdalen på kombinert is og snøføre kan man si...rompa ville ut uansett hva man gjorde med gassen omtrent..men våre "nordiske" vinterdekk tåles langt mer aktiv kjøring før ting skjer av retningforandring på bila. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2006 Man bruker ikke en slik bil på den måten, den burde vært på tvangssalg: mad : Vi stemmer han for Audi-høyesteretten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2006 han sjangsa nok ihvertfall: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 3, 2006 Kan vel ikkje kallast ansvarleg kjøring det der men bra redigering i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 3, 2006 Kjøper man et leketøy så skal det jo brukes deretter ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 3, 2006 Kjøper man et leketøy så skal det jo brukes deretter ... Kunne jaggu meg ikke fått sagt det bedre selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 3, 2006 Og bare tenk på hvor mye de gir for en RS4 i Tyskland.... Ingen ting i forhold til i Norge,så der KAN man jo bruke en RS4 som "lekebil". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 3, 2006 bare det kunne kommet litt snø her i norge, så kunne vi quattro eiere også lekt oss litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 3, 2006 Jeg som trodde morroa var å holde seg på/i veibanen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 3, 2006 Han skal ha for satsingen jaffal, for sånn tørr jeg nesten ikke herje med den gammle coupèn engang:o Litt mye vingling, men det tok seg jo opp på slutten! Enten så har karen stjålet bilen og kjører driten av den, ellers er den en eller annen tysk rik tullball:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 3, 2006 må lære seg å krype før man kan gå... med den nervøse rattinga der hadde jeg trent mer før jeg la det ut på nettet hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...