#1 Skrevet Desember 2, 2006 Har en a4 00 med sentral lås som jeg har lyst og få fjernstyring på. Har vw noen orginale kit som ikke er alt for kostbare ? Bil xtra hadde noen som var uorginale. men rimelig var d . jeg har lyst på den orginale flippnøkkelen og greier:) Liker at ting ser "nesten" orginalt ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2006 Hva med noen slikt: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120055710630&ih=002&category=75329 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2006 gruppekjøp?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2006 http://cgi.ebay.com/UNIV-Remote-Central-Locking-Keyless-Entry-car-KIT-ke60_W0QQitemZ120056475466QQihZ002QQcategoryZ75329QQrdZ1QQcmdZViewItem Billigere, men kun 5 timer igjen av budrunden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2006 Fuck Akkurat det jeg er ute etter...Jeg er med på gruppekjøp.. Noen som ha Konto på ebay??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2006 da har jeg kjøpt det settet på ebay for 550 nok pluss mva, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2006 blir artig og se på sluttsummen med fortolling og hele dritten..d blir sikkert rimeligere enn og kjøpe d hos møller.. håper jeg heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2006 Hvorfor ikke bare få montert en defa alarm. Det er det absolutt beste alternativet. Hadde dette på gamle a4 b5 'en min, og funket som en drømm I tilegg slipper du egenandel på forsikringa om det skulle bli inbrudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...