#1 Skrevet Desember 2, 2006 Hvor kan jeg plassere garasjejekken for å få jekket opp fronten? 96 passat, vr6. Samme bak, (4x4). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2006 Bøy deg ned så ser du dem, ikke verre en det gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2006 Det er ikke akkurat malt med rødmaling på hvert punkt under motoren. Jeg snakker ikke om kanalene, snakker om hvor under motoren jeg trygt kan plassere garasjejekken. Jeg spør ikke her på forumet uten å ha tittet under, jeg spør fordi jeg ikke er kjent med bilen og vil nødig ødelegge noe med å sette den på feil plass, så takk for veldig konstruktivt svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2006 Noen som vet om det er på monteringsrammen (tverrbjelken) jekken settes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...