Hvor kjøper dere slitedeler?

Anbefalte innlegg

Regner med vi har begge grupperingene her på forumet: de som kjøper fjærer, dempere, bremseklosser/skiver, tennplugger, osv... på biltema - og de som kjøper på mekonomen, eller andre steder.

 

- Tinga på biltema holder kanskje ikke like lenge, men de koster jo en tredjedel, så er jo heller å bare bytte litt oftere

- Men tinga på biltema fungerer jo ikke, og dessuten er det billigere å handle kvalitet i lengden

- Men jeg har ikke tenkt å beholde den gamle bilen min "i lengden"

 

Hvor handler DU slitedelene dine? Og hvorfor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Hvor handler DU slitedelene dine? Og hvorfor?

 

Mekonomen.

Fordi det ligger nærmest og jeg får meget bra rabatt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen

Møller E-18 Slependen

 

fordi gode priser og de har alt du trenger til bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må slitedeler byttes?

 

Jeg trodde det het slitedeler fordi de tåler å bli slitt : klø :

 

 

Mekonomen og Møller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen og Romnes, samt Møller når det trengs...har svært gode rabatter på de to førstnevnte, samt at de leverer raskt om de ikke har på lager.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originale VW/Audi deler bestiller jeg hos Bilomsetningen. Er de billigst i Norge? Diverse Møller-verksteder er nemlig de største kundene deres på originale deler.

 

Uoriginale deler kjøper jeg på Mekonomen og BilXtra. Enkelte ting og tang fra Biltema.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Audien: Hos Møller. Jobber der selv, så rabattene er ok. Dessuten er det gullet vi prater om..:)

 

Tiø Golfen: Møller eller Mekonomen. Mekonomen er rett ved siden av Møller i Hønefoss, så det gir enkel tilgang og ofte lavere priser. Noe rabatt å hente gjennom jobben er det jo også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

handler stort sett hos meca,B&F,per hagen(bilxtra),får knall rabatter her så det blir som regel billig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler alt av slite deler å dupeditter på Møller :)

Prisene er så å si like, slipper å stå i nokke evig kø,kjempe service på deler,finner fram med en gang det jeg skal ha uten noe problem,vet navn å ka bil jeg har (sikkert der litt for ofte)

 

De delene som koster kjøper jeg fra utlandet til halve prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper på møller eller mekonomen, har prøvd torshov men de er trege på og levere om man må bestille tind de ikke har på lager. mekonomen er veldig kjappe på og få frem ting de ikke har på lager.

 

Møller er faktisk rimeligere på enkelte ting i forhold til mekonomen og torshov:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.