Tennpluggbytte, vr6, Passat

Anbefalte innlegg

Som sagt, ikke vandt med denne bilen i det hele tatt. Er det noen patent på å få dratt ut kablene som sitter over tennpluggene? (noen spesiell plass jeg skal holde for å dra?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er et spesielt verktøy du må bruke for dette. ikke dra i plugg ledningene. kan bli brudd dårlig kontakt i de da! Fulgte det ikke med et verktøy som sitter på stanga som holder panseret oppe?

 

hvis ikke får du kjøpt verktøyet på vag tror det koster ca 200kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er et spesielt verktøy du må bruke for dette. ikke dra i plugg ledningene. kan bli brudd dårlig kontakt i de da! Fulgte det ikke med et verktøy som sitter på stanga som holder panseret oppe?

 

hvis ikke får du kjøpt verktøyet på vag tror det koster ca 200kr.

 

Er det det den plastikkdingsen som sitter på panserholderen er til for???

Har det på min men ante ikke hva det var godt for...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det det den plastikkdingsen som sitter på panserholderen er til for???

Har det på min men ante ikke hva det var godt for...: klø :

 

Stemmer! Putt den ned i plugghullet. Vri med klokka slik at tappene tar tak i plugghetta og trekk opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, så det er det den dingsen på stanga er.. trodde først det var noe fancy greie for å holde på stanga.

 

Takker for svar alle sammen, kommer god til hjelp. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk sånn greit nok å bytte pluggene, men merket at jeg må ha nye tennpluggkabler. Motoren ble litt vanskerligere å starte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du satt i NGK BKR5EKU plugger? 0,70mm elektrode gap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.