Et par spørsmål ang. A4 B5

Anbefalte innlegg

hei,

Kjøpte meg nettopp Audi A4 og er strålendes fornøyd! Har kun et par små problemer.

Alarmen fungerer ikke lenger og jeg renger med det er kontrollene som er gått tom for strøm og må omprogrammeres. Til dette trenger jeg serienummeret som står på styringen. Har fått tips om at denne kan ligge rett under rattstammen.

Hvordan demonterer jeg dekselet under rattet? Fikk høre det var 4 skruer, men hvor sitter disse? Prøvde å lete litt etter de, men fant ingen skruer.

Så til en annen ting. Bilstereo. Den gamle spilleren har tatt kvelden. Eller dvs. skjermen har tatt kvelden. Må derfor ha meg en ny, men finnes det noen overgang fra kontakten som ligger der fra før av, til vanlig ISO? Eller er det faktisk vanlig ISO bak der? Har lite lyst å begynne å klippe i ledninger der bak.

Og om noen faktisk skulle sitte på en Blaupunkt münchen cd-spiller som fungerer, er jeg int. i å kjøpe den.

På forhånd takk:)

Mvh

Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noe om dette?

Samtidig lurer jeg på hvor mye arbeid det er å demontere fangeren foran? Har en lyktespyler-enhet som er defekt og må byttes. Mulig å montere denne uten å ta av fangeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

styre enheten på alarmen ligger ved rattstammen, du vipper av dekselet mot døren, der er to skruer, sitter også to skruer på den siden som er mot setet, de sitter litt langt inne, men du ser de ganske greit!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være vanlig ISO inni der, så det er plug and play. mulig du må ha antenneadapter hvis nye spilleren har annen antennekontakt. Som f.eks. Pioneer har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være vanlig ISO inni der, så det er plug and play. mulig du må ha antenneadapter hvis nye spilleren har annen antennekontakt. Som f.eks. Pioneer har.

Både og. Min 96 med Bose-anlegg har ikke ISO-tilkoblinger..

Og det er ikke bare bare og få BOSE'n til å fungere med ISO-spiller heller, i følge de som har prøvd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant alarmboksen. Lå oppå en slags boks til venstre for pedalene. Tenkte å stikke bort til bilradiospesialisten og kode fjernkontrollen i morgen. Håper det kun er koding som er problemet.

Har en münchen cd-spiller fra før av. Regner med den bruker vanlig ISO, så jeg satser på det.

Noen som har noen forslag til en god cd-spiller som faller godt inn i en A4 B5? Er jo så mange jalla spillere på markedet. Trenger en med rødt lys som faller godt inn med resten av dashen. Svart helst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BOSE er no helt annet ja! 96 A4 med BOSE har ikke jeg sett mange av men..: eek :

Har ikke Pioner noen spillere med røtt display da : klø : hmmm.. de er hvertfall helt greie spillere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.