Anbefalte innlegg

Ene formannen på jobb driver å importerer biler fra tyskland å solgte nettopp en 2007 mod Q7, med stappet med utstyr for 1,1mill, til en 19-ÅRING! Noen som kjenner til dette her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pappagutta må jo kjøre bil de også.. :P

Men han er heldig, da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er heldig der da ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke bruke en mill på bil når man kan bo hjemme hos mor og far:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt det er forskjell på folk.. Da jeg var 18 fikk jeg låne 10 000 til bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir kvalm....og misunnelig!!!!: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han må vel få lov til å kjøpe den bilen han vil! Kanskje han har jobbet hardt for å tjene penger, lånt masse, arvet osv. Uansett så har han fått seg en utrolig tøff bil.

Hvis man feks bor veldig billig eller gratis så kan man jo bruke alle pengene på bil. Ikke det smarteste, men sikkert utrolig morsomt en tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir kvalm....og misunnelig!!!!: rolleyes

lenge leve missunnelsen og janteloven.... er sterkere enn kjønnsdrifta det.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da langt bedre at "de rike" bruker penger på fete biler så vi "vanlige lønnsmottagere" kan få et litt artigere utvalg av bruktbiler ???

Hvor mange S-biler hadde det vært i klubben her om ikke en eller annen med litt over gjennomsnittlig inntekt hadde tatt verditapet på dem da de var nye ???

Å sutre over at andre folk kjører fete biler hører ikke hjemme hos en bilentusiast !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare håpe han er klubbmedlem, og vil komme å vise bilen frem på neste lokallagsmøte! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da langt bedre at "de rike" bruker penger på fete biler så vi "vanlige lønnsmottagere" kan få et litt artigere utvalg av bruktbiler ???

Hvor mange S-biler hadde det vært i klubben her om ikke en eller annen med litt over gjennomsnittlig inntekt hadde tatt verditapet på dem da de var nye ???

Å sutre over at andre folk kjører fete biler hører ikke hjemme hos en bilentusiast !

Så enig så enig, folk bør jo bare være glade at det finnes så mange heldige pappagutter med bra smak. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misunnelse er rare greier... Gjør det beste ut av det man har... Kult at noen har mulighet til å realisere drømmer :) Enig med Thomas.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kar på jobben kom til meg forleden og snakket om en kompis av seg. Vedkommende, som bodde langt ute i ødemarka i Nordland (Korgen) hadde nylig kjøpt seg splitter ny A6 3,0tdi quattro. I tillegg hadde han et FETT hus og et helt sykt stereoanlegg....så jeg sa tilbake...jaja, fyren har vel betalt 400.000 for det "fete" huset...da har man med ei lønning som vedkommende visstnok hadde relativt mye igjen å bruke på bil. Dessuten bor han på landet og det å ha en god bil er kanskje viktigere siden han kjører langt, enn en som bor midt i byen..hadde jeg fått kåken min på 40kvadrat til 400 lapper, hadde jeg hatt "råd" til en Sport Quattro og en 2002 A8 3,3tdi q....og et j.. fett anlegg i tillegg ;) Uansett, det er snakk om prioriteringer, noen prioriterer kåk, andre bil, og noen bilentusiaster gjerne begge deler :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så enig så enig, folk bør jo bare være glade at det finnes så mange heldige pappagutter med bra smak. :)

Trenger jo ikke være pappagutt, er jo ikke noen aldersgrense på god lønn, avkastning eller arv, men selfølgelig blir mr.Jante super misunnelig og regner med at det er en "pappagutt som bor hos mor & far og låner til pappas pipe". Uansett så har gutten god smak og kjører skikkelig bil. Det er jo tross alt årstiden for og ta ut overskudd/nedsetting av aksjekapital som for mange gir en fin pluss på kontoen og lønn for strevet nå før jul:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen, om enn i mye mindre skala. Jeg er student og kjører A6'en til ca. 100k. Dette kan jeg ta meg råd til fordi jeg bor på en billig hybel (2500,- i måneden) og så og si aldri bruker penger på fest og fyll. Samtidig jobber jeg nok til å dekke alle faste utgifter samt ha noe til overs uten å ta opp mer studielån, og studiene går også helt fint sammen med dette. Andre folk har studielån og jobb, men har ikke råd til å ha bil i det hele tatt. De bruker til gjengjeld opp penger på fyll og fanteri, og det blir fort mye. Jeg bruker heller pengene mine på bil og reiser, synes jeg får mye mer ut av det.

Uansett hva det er snakk om er det ofte prioriteringer. En kamerat av meg bor i en 2-roms på Romsås i Oslo og kjører Mercedes S-klasse..

Men når det skal sies tror jeg nok en 19-åring med bil til 1.1 mill har fått et lite tilskudd fra et sted i familien eller familiefirmaet, om det ikke var Lotto-premie.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult med fet bil....men q7? Huff.. :( Må vel være PENERE alternativer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.