#1 Skrevet Desember 2, 2006 Noen som vet om eller har noen erfaringer med hvilket firma man bør bruke for å legge på solfilm/toning av ruter i vestfold? Tønsberg/Sandefjord eller Larvik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2006 Reklame Service i Sandefjord. Brix Bilpleie Sandefjord Blomquist i Larvik. Hørt mange som har gjort dette her. Og de er veldig fornøyde. Ang pris tror jeg det er ganske likt. Jeg fikk hvertfall samme pris alle 3 stedene. 5500,- for min A4 Avant alle rutene helt fram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2006 Flott. Takker for tipset. Vet du om det er noe i tønsberg også? Jobber der så det hadde gjort ting litt lettere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2006 kan sterktanbefale blomquist i larvik!! tona rutene mine der og resultatet ble meget bra!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2006 Har også brukt Blomquist i Larvik med ekstremt bra resultat... disse ville jeg også anbefale på det sterkeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2006 Har også brukt Blomquist i Larvik med ekstremt bra resultat... disse ville jeg også anbefale på det sterkeste. Høres bra ut, har hørt de er veldig flinke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...