Biltema vindusviskere til Passat

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å bruke biltema eller andre kvalitets-vindusviskere på Passat 2004?

 

Har Biltema viskere på en Golfen og det er lite tvil om at Biltema viskerne er totalt overlegne de originale VW-viskerne.

 

Finnes det overganger e.l. eller er det mulig å skifte visker-armene til noe som er mer standard?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at dette er en adventspøk. Biltema viskere er jo noe dritt.

Kjører originalt og er kjempefornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må være en adventsspøk ja... hehe :) Vindusviskere fra Biltema er virkelig noe dritt. Billig, men du må bytte ofte.

 

Anbefaler at du prøver Denso vindusviskere. Fås kjøpt hos BilExtra blant annet. Der har vel VACN-medlemmer rabatt tilogmed? Forholdsvis rimelige, mye bedre enn Bosch og Biltema og langt holdbare!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har biltema viskere på golfen! aldri hatt så gode viskere noen sinne jeg!

 

har nå sitti der i over et halvt år. har begynt og blitt slitt slitt pga at de har isa fast i ruta og jeg har dratt dem opp..

 

men til 20spenn pr visker så er det økonomisk forsvarlig

 

har hatt mange produsenter på ruta, men ingen kan måle seg med biltema-viskerene for min del!

 

 

btw gudmund, har du slike "aero" viskere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også fornøyd med biltema viskerne, men bruker ikke de billigste. Biltema har akkurat kommet med en ny type viskere som virker veldig bra, men er noe dyrere. Disse kombinert med rain x på ruta er knall på min bil ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De dyrere viskerne fra BIltema er satt inn med et middel ala Rain-X og fungerer ganske greit, men de billige styrer jeg unna selv. Ellers foretrekker jeg originale (som kommer fra SWF) eller Bosch. Champion, som selges på Statoil, syns jeg er noe dritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her støtter jeg virkelig opp om Biltema, er det noe som det går an å kjøpe så er det vindusviskerne, de er faktisk bra og holdbare, test ut selv og du blir en positiv erfaring rikere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du får tak i løse viskergummier fra wurth,så er disse knall!! har kjørt med de i 3 år på coupen,disse har funka kjempebra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har foreløpig bare prøvd de billigste på biltema, og de bråkte som et helvete de første dagene, men etter litt bruk er de ikke sååå dårlige altså! Og med tanke på at de koster 30 spenn så skal man ikke forlange stort mere heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker billige typen akkurat nå. Har fungert ypperlig første uka av levetida hvertfall:) Men det gjorde ikke de jeg kjøpte der sist...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne typen på Biltema til Passaten min nylig, har ihvertfall aldri hatt så bra viskere på bilen før, men holdbarheten er det for tidlig å si noe om!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte viskere til den andre bilen min der forrige uke og de er så og si ubrukelige allerede, får vel hva man betaler for når de koster 29,- stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd viskere fra biltema, og de holder lengre og er bedre enn de som koster 600,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltemas viskere er i hvertfall minst like bra som Bosch sine, selv de billigste. Synes jeg.. Må jo bytte en gang i året uansett, så om det er viskere til 400,- eller 60,- er jo det siste å foretrekke, spør du meg.. De vannavisende som jeg igrunn har gått over til, funker faktisk ennå bedre, og nå har jeg ikke byttet siden i fjor vår på Nazze, og den har i tillegg slitt rute, og er ikke snill mot viskerne! Men, som de sier, your mileage might vary, så andre kan jo selvfølgelig ha andre erfaringer! :) Som noen sier kan de bråke litt, men det er mer en justeringssak, spør du meg. Mest for penga, i hvertfall! *****

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, glem det jeg sa, nå bråker viskerne like mye igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per Oscar : Nå måtte jeg le litt.. mine bråka i begynnelsen så ga det seg, men i dag begynte de og bråke like herlig igjen !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte med de "billige drittviskerne" fra biltema på min caravelle har aldri hatt bedre viskere jeg, ok holder ikke like lenge kanskje, men jaggu kan du handle mange biltema-viskere for 4-500 kr som de fort koster når du kjøper andre merker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.