Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg har i dag manuelle sport RECARO seter.

Jeg har kommet over noen rimelige el. RECARO sports seter i skinn. Disse el. setene kommer fra en C4.

 

Bilen min er en C4 A6. Er det noen som vet om jeg kan sette disse el. setene inn i min bil.

Hvordan er det med el seter ? Har de bare strømtilførsel ?

 

Jeg har jo fra før setevarme, så da har jo setetene allerede strømtilførsel ?

Hvordan er det med understell på el. setene ? Må jeg gjøre forandringer for å få dette til å passe ?

184d_1_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal nok ikke være noe stort problem å få dem til å fungere... Bare å få gitt dem +12V og jord. Men akkurat hvilke av ledningene under setet som skal ha hva er en helt annen sak, ettersom mange av de ledningene sikkert har mye å gjøre med den originale minnenfunksjonen på setene.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var et medlem som gjorde denne ombyggingen for et par år siden. Om du søker litt så kanskje du finner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ett annet medlem som gjorde det for noen måneder siden ;)

 

Du er nødt til å legge opp strøm som sagt.

I tilegg er du nødt til å ta ut teppet i bilen, og kappe bort de brakettene som holder skinnene i midten av fremstolene..

 

Når det det er gjort, må du enten få plassert bolter, eller sveisa inn noe form for gjengestag som du kan skru fast 'fremfotene' på stolene i.

 

Sjekk forøvrig prosjekttråden i signaturen min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan forøvrig legge til at det er ganske vesentlig at bilen din har denne "tunnelen" eller traversen som frembeina på stolene skal stå på.

 

Typ44 har visstnok ikke denne, hvis bilen ikke er levert med slike stoler orginalt.

Min A4 hadde derimot det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.