#1 Skrevet Desember 3, 2006 Har demontert støtfangeren på min Golf IV 1998 for å ta ut spylerenheten til høyre lykt. Den ser ut til å lekke fra sylinderen. Er det noen som har erfaring med denne delen? Er dette noe å reparere på eller er det bare å bestille ny...? Noen som vet om alternative steder enn Møller for å kjøpe delen? Jeg antar den ikke er helt gratis Legger ved et bilde av delen... Partnr 1JO955978 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2006 Kjøpte en rimelig lik sak til min A4. Kostet 850kr eller noe sånnt på møller. Så vet du det iallefall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2006 Noen som vet om alternative steder enn Møller for å kjøpe delen?Jeg antar den ikke er helt gratis Bilomsetningen på tlf 370 59 180 er billigere på originaldeler enn Møller, i tillegg kutter de ytterligere noen kroner for klubbmedlemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...