#1 Skrevet Desember 3, 2006 hvordan får jeg av dekselet i a stolpen...?? skal montere målere. vil liksom ikke ødelegge noe hehe... noen ideer om hvordan jeg monterer olje trykk måler og.? det er ikke orgenalt i bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2006 hvordan får jeg av dekselet i a stolpen...?? skal montere målere.vil liksom ikke ødelegge noe hehe... noen ideer om hvordan jeg monterer olje trykk måler og.? det er ikke orgenalt i bilen... er det ikke noen som kan hjelpe?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2006 Hei.. Prøv å søk litt på forumet etter a stolpe montering av målere..ligger flust med tråder om det fra før.. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2006 Hei..Prøv å søk litt på forumet etter a stolpe montering av målere..ligger flust med tråder om det fra før.. Lykke til skal prøve..... tusen takk for tipset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2006 skal prøve..... tusen takk for tipset.. hmmm fant ikke noe som kunne hjelpe meg.... er det ikke noen som kan gi meg en forklarin på hvordan... er helt låst jeg vil likksom ikke ødelege noe... hehe..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2006 hvordan får jeg av dekselet i a stolpen...?? skal montere målere.vil liksom ikke ødelegge noe hehe... noen ideer om hvordan jeg monterer olje trykk måler og.? det er ikke orgenalt i bilen... ingen som har gjort det??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2006 ingen som har gjort det??? Hvordan farge har du på det dekslet? jeg monterte turbotrykksmåler i a-stolpen på min, men syntes ikke det ble noe fint. Har derfor liggendes a-stolpe deksel og holder om du er interresert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...