Anbefalte innlegg

En kompis av meg har plutselig fått en høy hvinelyd i turbo. Den kommer over 3500rpm og høres litt lastebilturbo aktig ut..

Litt vanskelig å forklare men regner med det er på tide med ny turbo? den er chippet. 1996mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg har plutselig fått en høy hvinelyd i turbo. Den kommer over 3500rpm og høres litt lastebilturbo aktig ut..

Litt vanskelig å forklare men regner med det er på tide med ny turbo? den er chippet. 1996mod

 

 

Har ikke fått en lekasje eller noe da? Bare sånn at det uler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det kan jo være det også da.. Skal ha den inn på verkstedet å skjekke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slik lyd når min bil er kald.. men går over etter et minutt eller noe. Skjønner heller ikke hva det er!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slik lyd når min bil er kald.. men går over etter et minutt eller noe. Skjønner heller ikke hva det er!

 

Har/har hatt det på min jeg også.. Men det var bare svakt på lavt turtall med lite lading.. Får vel håpe turboen ryker snart så jeg får kjøpt noe større.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.