#1 Skrevet Desember 3, 2006 En kompis av meg har plutselig fått en høy hvinelyd i turbo. Den kommer over 3500rpm og høres litt lastebilturbo aktig ut.. Litt vanskelig å forklare men regner med det er på tide med ny turbo? den er chippet. 1996mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2006 En kompis av meg har plutselig fått en høy hvinelyd i turbo. Den kommer over 3500rpm og høres litt lastebilturbo aktig ut.. Litt vanskelig å forklare men regner med det er på tide med ny turbo? den er chippet. 1996mod Har ikke fått en lekasje eller noe da? Bare sånn at det uler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2006 Jo det kan jo være det også da.. Skal ha den inn på verkstedet å skjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2006 Har slik lyd når min bil er kald.. men går over etter et minutt eller noe. Skjønner heller ikke hva det er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2006 Har slik lyd når min bil er kald.. men går over etter et minutt eller noe. Skjønner heller ikke hva det er! Har/har hatt det på min jeg også.. Men det var bare svakt på lavt turtall med lite lading.. Får vel håpe turboen ryker snart så jeg får kjøpt noe større.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...