Bergen: Senking av Golf IV

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenkte jeg skulle senke min Golf IV 35mm uten å skifte dempere. (Går for Vogtland).

 

Jeg har lest at jeg må ta kontroll av forstilling etterpå for å få bilen godkjent... Stemmer dette?

 

Er det i så fall et rimelig verksted i byen som kan både bytte fjærene og ta kontroll av forstilling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har god erfaring med Ådnekvam Mekaniske, også prismessig... Kan jo høre med dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligg langt unna Vogtland. Bilen blir ikke like lav foran og bak.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligg langt unna Vogtland. Bilen blir ikke like lav foran og bak.....

 

 

Hadde vært fint med en anbefaling på et alternativ når du først sier at Vogtland ikke er noe å satse på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ABT og er ganske fornøyd med de;) kan jo sjekke her..http://www.gundersen-sportscar.com/tilbud.html 1356 for ett sett: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ABT og er ganske fornøyd med de;) kan jo sjekke her..http://www.gundersen-sportscar.com/tilbud.html 1356 for ett sett: rolleyes

 

 

Der virket jo som et godt tilbud ja....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint med en anbefaling på et alternativ når du først sier at Vogtland ikke er noe å satse på...

 

Har prøvd mange forskjellige senkesett opp gjennom tida, men heretter trur jeg alltid det kommer til å bli Eibach.

Kjøpes hos Hellanor og du får 20% rabatt.

HR og KW er også bra....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.