#1 Skrevet Desember 4, 2006 Da er det på tide med treffe igjen. Håper like mange stille denne gangen som sist! Ta gjerne med venner som kunne ha tenkt seg og melde seg inn også! STED: Arenum. KLOKKEN 1900. Da ses vi folkens: rock : TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2006 Snakkes der da: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2006 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2006 Forse om jeg tar meg en tur ned med den nye Golf Gt`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2006 Stiller jeg, hvis jeg får liv i golfen i morgen, har ikke stort håp akkurat.. Ga helt opp i dag da det begynte å regne oppover, bortover og innover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2006 kan ikke i dag... må lese til eksamen som jeg skal ha i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2006 Tenkte jeg skulle stikke innom da jeg jobber i Bergen. Hvor er Arenum? Mvh Bent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2006 Arenum er i Solheimsviken. Danmaksplass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 5, 2006 Da kommer jeg sannsynligvis for siste gang på lokallagsstreff i bergen. Flyttedato til trondheim er satt... Så vi snakkes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2006 Hadde man bare vært hjemme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2006 rå urquattro som var der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 6, 2006 Synes Boblen var den kuleste jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 7, 2006 hehe rå den og ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...