Tips til felger Audi 80 B4?

Anbefalte innlegg

Noen tips til sommer felger på min audi 80 b4?

Tenkte litt på 17" men veit ikke helt åssen felger "som ser bra ut":p

kom gjerne med noen bilder og forslag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett sett 17 tom som blir griselekre på B4. Enten 8 eller 8,5x17, med 24 mm innpress. Stikker litt utafor på min, grunnet smalere hjulbuer. Men de trenger minimum ett strøk med lakk, helst litt mer også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett sett 17 tom som blir griselekre på B4. Enten 8 eller 8,5x17, med 24 mm innpress. Stikker litt utafor på min, grunnet smalere hjulbuer. Men de trenger minimum ett strøk med lakk, helst litt mer også!

hoyiii .... !!! - flere som kan være interesert i noe slikt .... :rolleye:

Har du noen bilder av felgene - og hvor mye $ skal du ha for å gi de fra deg .. ????

Må gjerne sende svar på mail om du vil ...

johan542@gmail.com

Hilsen Øyv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få se på noen bilder av de:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner noen bilder her: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1874 De nederste bildene. Felgene heter forøvrig ABT sportline.

Klarte på en magisk måte å rote bort digitalkameraet mitt på en liten fylletur til Kiel (Ligger sikkert og svømmer rundt uti havet ett sted), men skal prøve å knipse noen bedre bilder med telefon dersom det er ønskelig.

Usikker på om jeg skal selge egentlig. Har egentlig litt lyst til å få dreid av dem noen millimeter, gi dem ett strøk med lakk og beholde dem. Men har ett sett til med 17 tom som jeg må prøve på. Og hvis jeg synes de kler bilen, så blir det vel salg tipper jeg.

Pris kommer vi sikkert frem til. Spørs litt om du vil ha dem med eller uten dekk. (205/40/17, kjørt ca 1,5 måned)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner noen bilder her: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1874 De nederste bildene. Felgene heter forøvrig ABT sportline.

Klarte på en magisk måte å rote bort digitalkameraet mitt på en liten fylletur til Kiel (Ligger sikkert og svømmer rundt uti havet ett sted), men skal prøve å knipse noen bedre bilder med telefon dersom det er ønskelig.

Usikker på om jeg skal selge egentlig. Har egentlig litt lyst til å få dreid av dem noen millimeter, gi dem ett strøk med lakk og beholde dem. Men har ett sett til med 17 tom som jeg må prøve på. Og hvis jeg synes de kler bilen, så blir det vel salg tipper jeg.

Pris kommer vi sikkert frem til. Spørs litt om du vil ha dem med eller uten dekk. (205/40/17, kjørt ca 1,5 måned)

Fine de fega der: sikle :

du får si i fra hvis du skal selge de eller ei da.

så kan vi jo ta det derifra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Slett ikke uinteressant ... definitivt fete felger ...

Kan du ikke gi ett lite vink eventuelt når du har fått kontroll på hvilke du skal ha selv og ikke ... : smil :

- by the way; de fylte virkelig godt ut iflg bildene - noen voldsomme problemer med subing ?? ...

PPS: meget bra jobb du hadde gjort med bilen forresten - var blitt meget pen !..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ut som en plan. Skal få prøvd på de andre felgene i morra, så får vi se. Ett av settene skal uansett bort, men det ene av dem har jo "kjerring-innpress"....

Subber "litt" ja. Men har fortsatt ikke fått bytta fjører og dempere bak, så tror problemet går over da.

Tusen takk. Ble fornøyd med bilen nå. Må bare få somla meg til å lime på noen øyelokk en dag, så er siste finish gjort!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra.... men alt er bedre enn det jeg har på nå for å si det sånn...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen tips til sommer felger på min audi 80 b4?

Tenkte litt på 17" men veit ikke helt åssen felger "som ser bra ut":p

kom gjerne med noen bilder og forslag:)

hva med kosei racing seneka da? hadde det på gammle bilen og syntes det var kledelig:p (dette er 7x17 med 215/40-17 eagle F1 dekk)

gammle_audin_min.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.