#1 Skrevet Desember 4, 2006 Heisann. Hadde en jobb på lisleby her om dagen og da kjørte jeg forbi en spennende gårdsplass.. En Audi 80 Coupé Q, en A8, en S2 og en SLITEN RS2(oppussingsobjekt?)! Må si denne personen har lagt sin elsk på audi. Noen som vet om han er medlem? PS, ikke meningen å henge ut noen her om noen mener jeg gjør det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2006 Heisann.Hadde en jobb på lisleby her om dagen og da kjørte jeg forbi en spennende gårdsplass.. En Audi 80 Coupé Q, en A8, en S2 og en SLITEN RS2(oppussingsobjekt?)! Må si denne personen har lagt sin elsk på audi. Noen som vet om han er medlem? PS, ikke meningen å henge ut noen her om noen mener jeg gjør det.. Det er jeg som bor der............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2006 Jasså?! Ikke meninga å disse RS2'n din, men den syns jeg fortjener litt stell snart? hehe.. Er det noe prosjekt eller?? Mvh:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2006 Jasså?! Ikke meninga å disse RS2'n din, men den syns jeg fortjener litt stell snart? hehe.. Er det noe prosjekt eller?? Mvh:) Den er ikke noe som helst, men er liksom litt dyr bil med deler og understell å kjøre på skroten, så det blir delebil til intersserte! Men er fornøyd med resten av parken, så det klarer seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...