#1 Skrevet Desember 4, 2006 a4 en starter men "dauer" etter 2 sekunder, neste gang starter den helt fint, men av og til kan dette skje to-tre ganger, på varm motor starter den helt fint, noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2006 startsperra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2006 Hm.. min er sånn også, men kun av og til.. tenkte det kanskje hadde noe med at jeg trengte nye tennpluggkabler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2006 startsperra Enig med denne taler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2006 Side 2 på linken under har fikset dette på flere biler og ikke hatt eneste problemet siden... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15397&page=2&highlight=startsperre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2006 Det er 110% sikkert startsperra ja. jeg hadde det samme problemet på gamle a4'en jeg hadde. da var brikken som sitter nederst på tenningsenheten gåen. og da måtte jeg bytte hele. tror den kosta 800 kr eller noe der omkring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2006 takker for svar, satser på å bytte denne ja, noen andre steder en møller som selger dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2006 nederst på tenningsenheten?, noen som har bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 4, 2006 Ville prøvd å lodde dem først å se om det blir bedre.. Har du, eller får lånt en loddebolt og litt tinn er det jo et gratis forsøk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 4, 2006 når vi hadde ute instrumentet til hans p. hansen sin passat fikk vi samme symptomer, men da var det kabelnettet som hadde fått seg en smell.. bare sånn i tilfelle det ikke skulle være alternativ 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 4, 2006 har netopp koblet av lyden på alarmen(tatt av ledningen til høytaleren) har det noen sammenheng med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 4, 2006 kommer anpå hvor avansert alarmen er, noen alarmer har nok "tamper"\sabotasje sikring, men usikker i forhold til når det ble gjort med alarmen av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 4, 2006 Hvorfor har du koblet ut alarmhornet? Om det er for å få bort "tutinga" når du låser bilen så kan dette vistnok programeres bort med vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 4, 2006 Hva slags alarm er det snakk om da? Tviler på at det har noe med peoblemet å gjøre men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 4, 2006 Jeg hadde samme problemet på min A4. Det løste seg etter å ha kjørt såkallt nøkkeltilpassning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 4, 2006 nøkkeltilpasning hva er det, og hvem gjør det, defa alarm som står i, måtte koble ut fordi den er så følsom at når jeg parkere eller rygger vegg fra parkeringsplassen med transporteren så går alarmen!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 5, 2006 måtte koble ut fordi den er så følsom at når jeg parkere eller rygger vegg fra parkeringsplassen med transporteren så går alarmen!!!! Det går vanligvis an å stille hvor følsom DEFA alarmen skal være. Ligger manualer på http://www.defa.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 5, 2006 slik var min også, det ble tur til olrud verksted og omprogramering av startsperre pluss sletting av noe feilminne. Fungert siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 5, 2006 nøkkeltilpasning hva er det, og hvem gjør det, defa alarm som står i, måtte koble ut fordi den er så følsom at når jeg parkere eller rygger vegg fra parkeringsplassen med transporteren så går alarmen!!!! Er vel egentlig det samme som de gjør hvis du har kjøpt ny nøkkel. nøkkelen må "matches" med elektronikken i bilen. skal vel strengt ikke være nødvendig å gjøre dette på en gammel nøkkel men det fungerte ihverfall hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...