#1 Skrevet Desember 4, 2006 Trenger jeg henvise til noe nummer eller noe på eksosanlegget, når jeg har papirer på det ved visning(godkjenning)? Takker på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2006 Trenger jeg henvise til noe nummer eller noe på eksosanlegget, når jeg har papirer på det ved visning(godkjenning)? Takker på forhånd Eg trengte ikkje det da eg hadde min S4 til førstegangsregistrering, men eg har sett andre tråder her på forumet som har måttet det. Eg la fram godkjenninspapiret fra FOX før han såg på bilen, og spillte dermed med åpne kort. Trur det er en fordel. Varierer sikkert fra kontrollsted til kontrollsted... dette var Biltilsynet i Ålesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2006 Det hørtes lett ut, kanskje jeg slipper unna med det da:) Hadde vært fint i hvert fall. Takk for svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2006 Noen som har flere synspunkter? Litt viktig siden jeg må få det godkjent for å få hvite plater:) Takker på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2006 Er vel ingen som godkjenner eksos vel? har iallefall aldri gjort det, og har aldri blitt påpekt på noen eu kontroll heller. Så jeg tenker du bare kan la vær jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2006 Er vel ingen som godkjenner eksos vel? har iallefall aldri gjort det, og har aldri blitt påpekt på noen eu kontroll heller.Så jeg tenker du bare kan la vær jeg Det stemmer nok dessverre ikke:o De har sagt at jeg må ha papirer på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...