#1 Skrevet Desember 5, 2006 Hm. Hvorfor skjer dette når jeg vrir for lenge på nøkkelen til passaten (96) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2006 Kalles komfortlukking. dvs hvis det er grisevarmt ute så kan du åpne alle vinduene før du setter deg i bilen,, eller lukke alle når du forlater den ,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2006 Det er en komfortfunksjon som ligger inne i bilen din. Det skal være sånn, og er ganske genialt hvis du har gått ut av bilen og finner ut at du har glemt å stenge et vindu for eksempel. Edit: for sen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2006 Dette fungerer også med fjernkontrollen hvis man holder låse eller åpne-knappen nede. Veldig praktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2006 Er vel ikke på alle den fungerer med fjernkontrollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2006 Dette fungerer også med fjernkontrollen hvis man holder låse eller åpne-knappen nede. Veldig praktisk. Kun fra 2003/2004 .. tror jeg. Kan ikke bruke fjernkontrollen på min 02 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2006 Jeg har 1999 S3, har komfortlukking/åpning på fjernkontrollen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2006 Kun fra 2003/2004 .. tror jeg. Kan ikke bruke fjernkontrollen på min 02 Har fungert på alle mine Audi´er (kjøpte den første, ny, i 95). Men obs. du må holde knappen inne i noen sekunder før noe skjer...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 5, 2006 Kan enkel programmeres med VAG-COM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2006 Kan enkel programmeres med VAG-COM Jasså ja... interessant. Da får jeg gjøre et nytt forsøk .. sliter skikkelig med VAG-COM. I sommer klarte jeg å få kontakt, men den krasjet når jeg skulle lese av turbotrykk, lufttemp etc. Eneste jeg kunne lese av var km stand, dieselmengde, motortemp og de vanlige verdiene som jeg også har i dashen. Har gjort noen forsøk etter det, men vag-com nekter plent. Får ikke kontakt med bilen. Testet både KKK og den andre kabelen som er dyrere. HEX-ett-eller-annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2006 Funker fint med fjernkontrollen på min '96 A6 også, men den har bare en knapp både til å låse opp og igjen, og komfortfunksjonen på den er kun lukking, ikke åpning. Noen som vet om komfortåpning/lukking gjennom fjernkontrollen kan programmeres med VAG-COM på en '99 VW Golf Highline? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 5, 2006 Slik går man fram hvis man har A4, S4, TT, A6 osv: http://www.wak-tt.com/tt/codingcontrolmodulecoupe.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2006 Måtte teste dette på min -93 A100 når jeg leste denne tråden. Også her fungerer det med fjernkontrollen! Men som hos Eyvind, så fungerer komfortfunksjonen her kun på lukking, ikke åpning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...