#1 Skrevet Desember 5, 2006 Jeg trenger å få rettet ut en 17'' tws evo felg + få fjernet et hakk og pulverlakkert dem vis det også er mulig. Noen som kan, eller vet om noen? Takker for alt av svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2006 Prøv Ø.F.T, de retta opp for meg for en billig penge. ble så god som ny. Ligger riktig nok i Østfold men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2006 ØFT? Hva er fullt navn, og adresse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2006 Mener Dekk Partner i drammen retter felger. De var ikke værst på pris heller mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2007 Western bil gummi på lier stranda driver med retting. Spør etter Lars Ole der,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2007 Felgservice i Askim anbefales på det sterkeste.. Akkurat fått rettet og lakkert mine Ronal Turbo felger hos dem, og er mer enn fornøyd med resultatet !! http://www.felgservice.no Upåklagelig service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...