#1 Skrevet Desember 5, 2006 Check it out ! http://video.google.com/videoplay?docid=-922950965501752370&q=fiat+uno Må være litt nederlag det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2006 BURN! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2006 Må være Photoshop. en audi quattro kan umulig tape mot en FWD bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2006 dårlig sjåfør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2006 vil nok tro det jeg og.. hører ikke noe særlig til audien heller.. mulig jeg tar feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2006 Jeg tipper det har noe med hk/kg å gjøre...... . Uno en veier sikkert halvparten av det RS4'en gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2006 hvem har sagt eller bevist at uno'n ikke er veldig ombygd? sikkert en grunn til at de har satt den opp mot en rs4... om videon er reell selvsagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2006 Må være Photoshop. en audi quattro kan umulig tape mot en FWD bil.... Åjoda, det er ikke umulig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 5, 2006 Jeg tipper det har noe med hk/kg å gjøre...... . Unoen veier sikkert halvparten av det RS4'en gjør Du har nok rett der ! Dette er en Mk2 Fiat Uno Turbo I.E ( 1.4l ), litt usikker på vekten på MK2, men min Mk1 veier orginalt 840kg + fører, så den veier sikkert ikke så mye mer ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2006 hvem har sagt eller bevist at uno'n ikke er veldig ombygd?sikkert en grunn til at de har satt den opp mot en rs4... om videon er reell selvsagt.. Jeg gikk i grunn ut ifra det ja. Den må være ombygd: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2006 hvem har sagt eller bevist at uno'n ikke er veldig ombygd?sikkert en grunn til at de har satt den opp mot en rs4... om videon er reell selvsagt.. Den er nok rimelig bra trimmet ja... Men den har fortsatt bare den lille 1.4liters turbo-motoren under panseret =P Videoen er reell, ligger også ute fler klipp av samme bil mot noen andre heftige biler bla. BMW E46 M3, Lancia Delta HF Integrale Evo3, Mitsubishi Lancer Evo8 og Porsche 996 Turbo ! Lenge leve små pocketrocket'er Edit : Sjekk ut denne med 327hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 5, 2006 Har selv eid en fiat uno som planen var å pusse opp. Genial liten bil som ikke veieren en dritt. Utenom dårlig girkasse og ett chassie som ruster som f... var dette en morsom bil. Virkelig potensial med tanke på vekten, vi hadde den på vekta og da var den rundt 800kg en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2006 Har selv eid en fiat uno som planen var å pusse opp. Genial liten bil som ikke veieren en dritt. Utenom dårlig girkasse og ett chassie som ruster som f... var dette en morsom bil. Virkelig potensial med tanke på vekten, vi hadde den på vekta og da var den rundt 800kg en plass Se der ja ! Har en slik en selv som jeg driver å pusser opp, prosjektet kan følges på dennebilforumet.net linken for dem som vil ta en titt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 5, 2006 Tror nok fortsatt ha RS4 istedet for fiat uno jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 5, 2006 Tror nok fortsatt ha RS4 istedet for fiat uno jeg da.. Tja... bedre komfort i Fiat´n da, så med mindre man MÅ ha Quattro er Fiaten best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 5, 2006 Tror nok fortsatt ha RS4 istedet for fiat uno jeg da.. Helt enig, der er valget klart !!! Ingen tar en fiat uno når de kan få en RS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 6, 2006 Selv hatt noen uno`er med turbo og det er morsomme biler som går bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...