#1 Skrevet Desember 5, 2006 Hei Skulle montere setebeltene mine idag, men fikk et problem.. de vil ikke løse seg ut.. altså jeg får ikke dratt beltet ut av snella eller hva nå man kaller det.. Er dette på alle 4 beltene:S men de funket helt fint før jeg tok de av? hva har skjedd egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2006 Hadde det samme problemet med mine, men fikk de ut etter litt lirking inn og ut, bare å dille litt med dem så kommer dem nok, hvis ikke noen andre har en bedre idè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2006 satt å lirka litt med det ene, og den gikk litt og litt ut, men når jeg slapp beltet så føyk den inn igjen:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2006 satt å lirka litt med det ene, og den gikk litt og litt ut, men når jeg slapp beltet så føyk den inn igjen:S Mulig jeg tar feil, men tror det er ei sperre som gjør at beltet skal låse seg om bilen går rundt. dvs. beltet går ikke ut uten at du holder "snella" loddrett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2006 hmm, ganske sikker på at jeg har prøvd å holde "snella" i alle vinkler som er mulig men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2006 Mulig jeg tar feil, men tror det er ei sperre som gjør at beltet skal låse seg om bilen går rundt. dvs. beltet går ikke ut uten at du holder "snella" loddrett. Ja, dette var jeg borti en gang også. hold den rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2006 Merkelig. Prøv å kakk litt på snella. Kanskje den har satt seg fast "låst" tilstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2006 Men jeg får det ikke til å stemme da jeg har skrudd fast denne "snella" til bilen der den skal stå, men den vil fortsatt ikke funke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...