hjelp, varmeapparatet sluttet å funke

Anbefalte innlegg

som topic sier hva å skulle kjøre en tur startere bilen(g2) vifta satte seg på så etter 3 sek kutta den fikk ikke liv i den ,igjen sjekka alle sikringer men ingen hva ødelakte..noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du nok skifte den, eller plukke den ut å sjekke børstene som står mot ankret inni viftemotoren:)

Vifter finner du til en ganske grei pris på et høggeri..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åå ok hva redd for att jeg måtte skifte den :( men kan plukke den ut i dag å se på børstene vertfall ..oxo får jeg se om jeg får tak på en ny i dag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo vært en ide å sjekke om vifta får strøm før du tar den ut...kanskje det bare er bryteren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve bryteren, sikring, formotstanden eller viftemotoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det vifte motoren under vannkassa som kansje ikke fpr støm???sorry dumt spørrsmål men har ikke kjempe greie på detta.

sikringa er sjekka hva ikke den, brytern har jeg ikke sjekka om d er men kansje sjekke vifte motor først se om den får strøm?? eller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff nettopp banna å sint å jævlig,vifte motoren til varme apperatet er ødelagt.virker som kort slutning kommet inn litt vann fra vannkassa da dekslet mitt er sprukket...noen som har peil på mye sånn ligger på i pris på huggeri

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff hva på huggeri i dag henta meg vifte motoren, blei lova att den skulle funke 110%,setter den i bilen,funker F#&&¤ ikke tar av brytern,setter en ledning på + å en på 3 funker gull,prøvde de andre hastiheta funker ikke GRRRRRRR,tok med meg kontakta inn,,delte den rensa å skrapet alle flater,rusler ut igjen,tester den nye NOPE bare full guff funker,tengte jeg bare å teste den gamle,STEIKE den funka som den skulle hehe,,

men hva kan være feil med den jeg henta i dag???? seff skal ringe dem i morgen å si den ikke funka men..lurer bare hva som kan være feil med den......

Å konklusjonen min på alt detta strevet....BØSS å dritt i bryter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vifta funker KUN på full fres og ikke på de andre trinnene er det formotstanden til vifta som er ødelagt. Det er den som tar seg av å gi vifta forskjellig strømstyrke/hastighet. Den sitter montert rett nede ved selve vifta. Blank metalldings, firkantet med ei kontakt på. Festet med en eller to stjerneskruer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ååå ok ......men da sender jeg vifta tilbake til huggeriet jeg å krevet penga tilbake kosta meg steike 400 + bensina jeg brukte så

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.