#1 Skrevet Desember 5, 2006 http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/frame_bottom.php?default_kat=128&default_page=1# Noen som har erfarin med desse? Hella Daydriving kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2006 har ikke testet dem selv. men, de skal være helt okey ettersom jeg har skjønt. jeg selv satt inn hella DE micro på min gamle passat og de fungerte veldig bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2006 Eg trur det skal fungere bra for eg ser at det er ein del Tyskere som har dei. Eg har sjølv Micro DE som fungerer veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2006 Linken fungerer ikke direkte, men hvis det er den på bildet her du vurderer, så er ikke dette tåkelys, det er dagkjørelys og bruker bare en 21 watt pære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...