#1 Skrevet Desember 5, 2006 Noen som vet om hvor de selger slike, evt pris`? Er til en 97mod med kort høyre speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2006 Noen som vet om hvor de selger slike, evt pris`? Er til en 97mod med kort høyre speil. Hei du:) du skal få kjøpe mine speilhus med med cromkapper på speilhusa er sort met. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2006 gi lyd, hvis dere ser til 03 og .. alu hele speil , eller kappe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2006 Hei du:) du skal få kjøpe mine speilhus med med cromkapper på speilhusa er sort met. Hei. Bare selge cromkapper? Speilhusa er sølv met så vil helst ikke lakke de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2006 Hei. Bare selge cromkapper? Speilhusa er sølv met så vil helst ikke lakke de Jeg skal prøve og få di av, så kan du få kjøpe di ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2006 Noen som vet om hvor de selger slike, evt pris`? Er til en 97mod med kort høyre speil. Norsk Bildelsenter selger disse for 945,- inkl mva... (Er også lagervare) Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...