#1 Skrevet Desember 5, 2006 Ja, da var det avgårde på tur igjen, 3.året på rad for mitt vedkommende, men 2.året Hanz og Rolf. De annkom The New Mansion utpå kvelden og vi har sittet å chilla hos meg ikveld, men en bedre burger middag, med tilhørende ronas og tuborg.. i morra blir det avreise Oslo, for å hente resterene av gjengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2006 Da skal jeg bare bli ferdig med denne, så tusler jeg nedover mot kaia og møter de andre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2006 Kan jo bli spennnende dette, får bare håpe at det blir no annet enn bare øl på dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2006 hehe ikke tvil på det du.. rolf har jo funnet seg morten alt men god tur gutta... og jenter for dere som er tvilsomme. misunner dere syyyykt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2006 godt jeg har sendt med Handleliste og penger da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2006 hehe ikke tvil på det du.. rolf har jo funnet seg morten alt men god tur gutta... og jenter for dere som er tvilsomme. misunner dere syyyykt.. rolf ender vel opp sentimental i pianobaren på båten og sikler på pianisten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 8, 2006 Nå sitter vi på hotellrommet småslitne etter 8 timer på messa... For vår del (Rolf, Hans, Tom-Rune og undertegnede) gikk dagen idag med til intensiv shopping av ymse deler.. se bla bilde under for en liten del av grombitene som er handlet inn. Det er av den grunn blitt lite bilder fra messa idag.. Mer kommer nok imorgen når dagen utelukkende er satt av til å sikle... (For det er MYE gromt der) Båtturen nedover var strabasiøs med høye bølger og store mengder alkohol. Color Fantasy er en stor båt som kan by på det meste, blandt annet live show midt i handlegata. Også er det selvfølgelig teen disco De har til og med begynnt å servere nattmat, her representert ved pølse-Tom i femdraget på morgenen... Bilde av ovenfor nevnte del av delehaugen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 8, 2006 dagen i dag har vært lang men utrolig gøy som vanlig. Sitter med en kald pils i hånda og venter på at man skal ut og nyte en bedre middag. dagen gikk som nevnt tidligere med på å shoppe. har ikke handlet halvparten av det jeg hadde tenkt og fortsatt klart å bruke 8 timer. alt for mye fete biler og fine pupper og stirre på derimot har delehaugen blitt ganske stor her og. 2 stoler og div lykter tar sin plass. og går planen riktig blir det fire nye hjul i morra og. stakkars lommebok ingen bilder fra meg i dag men i morgen kommer nok noen. kose dere hjemme i Norge folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 8, 2006 Båtturen nedover var strabasiøs med høye bølger og store mengder alkohol. Color Fantasy er en stor båt som kan by på det meste, blandt annet live show midt i handlegata. Men var dette "Life-Show", slik man har på Reperbahn:D? Det var da besynderlig tildekkende antrekk på kvinnene, til at man kan omtale det som live-show;). Bilde av ovenfor nevnte del av delehaugen Et sunnhetstegn å se Schmidt-posen der. Men fytterakkernsin hvor mange oljekjølere trenger du da, mann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 9, 2006 Oljekjølere er noe man aldri kan få nok av. Joachim har tenkt nå montere i rekke bortover istede for grill på golfen Etter andre dag over på messa og bein som ikke er i funksjon mere skal ta den siste kvelden veldig rolig. litt bilder fra messa i dag. (trykk for større versjon) Tyskerne har fortsatt peil på å lage ålreite biler. En kar har også funnet det for godt å putte bi-turbo i en firer. smålig søtt. og noen var ikke fornøyd med bare en bi-turbo og gikk for en "litt" større variant av motor. Andre var ikke helt sikker på hva de skulle gjøre med bilen sin. dette er en volvo 240. tro det eller ei. og Peugeot har kommet med noe som man ikke helt vet hva er. vil regne med at det er et kjøretøy av noe slag Schmidt var såklart på plass med et bredt utvalg. Wiechers var også tilstede og kunne jo ikke annet en å vise hva de er gode for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 9, 2006 noen fine damer var det jo såklart også. og stakkars Joachim ble helt satt ut så han måtte sette seg ned. se så sliten stakkar. men han er nok lykkelig for å ha blitt med på en av de feteste turene i året. nå skal man ta en rolig time før man kommer seg ut og nyter en bedre biff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 9, 2006 hit skal vi naa: http://www.delta-park.com/essen/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 10, 2006 Det så ''litt'' morro ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 10, 2006 Delta park var absolutt verdt besøket med øl til 12 kroner, flere haller enn man rakk å besøke og nesten like mye eye candy som hele Messa å se på.... Nå er vi på båten hjemover og skal finne oss noe og spise og drikke etter å ha tilbragt de første 6 timene i horisontalen på lugaren. Vi snakkes imorgen, hilsen Tanga-Rolf, Blonde-Hans, Truse-Tom og Gstreng-Jokke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 10, 2006 Flotte pondus-inspirerte navn må jeg si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 10, 2006 Er ikke den Bi-turbo greia en 6 sylindret da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 10, 2006 Golf 4 mente han vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 10, 2006 En kar har også funnet det for godt å putte bi-turbo i en firer. smålig søtt. Hmm...1-2-3-4-5 og 6... Tror dere må dempe alkohylinntaket litt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 10, 2006 Vi snakkes imorgen, hilsen Tanga-Rolf, Blonde-Hans, Truse-Tom og Gstreng-Jokke.... Stygt redd for at disse navnene ikke stammer fra Pondus, men heller den triste virkelighet. Eller..? Hmm...1-2-3-4-5 og 6... Tror dere må dempe alkohylinntaket litt:p Firergolf, eller vierzer som du ville sagt. Motoren er jo en VR6 24v! Står jo -i- en firer (-golf), ikke -på- en firermotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 10, 2006 Firergolf, eller vierzer som du ville sagt. Motoren er jo en VR6 24v! Står jo -i- en firer (-golf), ikke -på- en firermotor. Ups, er litt redusert etter julebordet på fræddan ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 11, 2006 Det tikket inn et par MMS på tlf min inatt av en noe bedugget gjeng... Tror de prøvde å gi inntrykk av at de nå var klare for å komme igjen... Hvorfor de har laget seg slike kallenavn, Tanga-Rolf, Blonde-Hans, Truse-Tom og Gstreng-Jokke.. sa ingen av de og jeg er usikker på om jeg egentlig vil vite.. Sånn så Joachim ut i 3draget inatt hvertfall..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 11, 2006 Vi skulle jo bare ha eeeeeeen til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 11, 2006 Pass deg eller så bil du gølva! Takk for turen gutter!! Knall bra tur må jeg si!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 11, 2006 Da begynte formen å komme seg litt etter turen og man har fått lasta opp både bilder og filmer. må bare si takk for en konge tur. lenge siden jeg har hatt det så morro. Delta var heeelt konge. og fikk handla for mere en nok. hadde smålig problemer med å få plass til alt i bmw'en men gikk akkurat. lå pressa opp i taket nå er det sofakjøring og film som er på planen. og i dag blir det ikke bare eeeeen til. par bilder. og så et par url'er. bilder fra messa + div HER filmer fra Delta (tatt opp med nokia tlf. derav formatet) HER de som heter video19 til 25 og evt hvis noen vil se delehaugen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 11, 2006 haha, gutt som har handlet ja:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...