#26 Skrevet Desember 11, 2006 haha. ja. fant ut at det ble litt. satt opp liste og Eku stoler i helskinn. (samme som könig K-5000 Understell til nevnte stoler Boss dvd spiller WA 7" widescreen skjerm Oljekjøler Alarmsystem med div styringer komplett sentrallåskitt med flipnøkkel fjernkontroll Snap off boss 4-2-1 Alugrenrør fra Raceland Eksostape Poleringsrondeller til alu 2 sett baklykter til golf 2 1 sett baklykter til golf 3 1 sett frontlykter til golf 3 kasse med warsteiner pils (kjøpt på bensern kl 23 og kosta 130kr) masse chromskruer hauger av chrompærer og da har jeg ikke handla alt jeg tenkte engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 11, 2006 Jaja,da var årets siste Tysklandstur over,og jeg er faan meg sliten som aldri før. Dritmorro tur,og gleder meg allerede til neste år,men gruer meg til neste meet med gutta. Bare eeeeeen til i 5 dager tar på,det skal jeg love dere. Sitter her i soffan til Rolf og gynger,hue tror visstnok at den er ombord på buss/båt enda. Vi snakkes,drar videre hjemover i morgen,skal bli digg å komme hjem Blonde-Hans, over og ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 11, 2006 tusen takk for turen gutta!! var årets tur, og delta blir nok stamstedet fremover vel?? for der er det jo greit å bare ta EN til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 11, 2006 Da var man tilbake i normale omgivelser igjen, sliten og med altfor lite søvn.. men det gjør ingenting når turen har vært som forventet og mere til! Delta er det nye stedet ser det ut som, det åpna i juni i år så det er ikke rart vi ikke har vært der før. Neste år blir det et drikkekort til på Delta: rock : Er ikke helt i vater enda etter 5 dager med biff og øl, gynger litt enda..menmen. Blir bare eeeen til neste år;) Takk for turen! Rolf på shopper'n: og et bilde av det jeg fikk raska med meg hjem: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...