#1 Skrevet Desember 6, 2006 Har hatt problemer med forskjellig høyde på sider av bilen etter montering av senkesett og ser dette går igjen på flere biler som har fått montert dette. Har sett noen som sier at det er viktig å stramme foringer mens bilen står på hjulene, men jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å komme til både foran og bak mens bilen står på hjulene å få det her stramma ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2006 Du klarer det i 4-søylet luftebukk eller i grav. Sånn som jeg har forstått det så er viktigst for å forhindre gnikselyder fra foringene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2006 Jeg pleier å jekke opp under bærearmen får å få strammet foringene, dermed simulerer du at bilen står på hjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2006 Pers metode funker også greit når bilen henger på 2søyler. Hvordan foringene er strammet kan jeg ikke skjønne skal ha noe med høyden på bilen å gjøre. Da må det være noe med fjærskåler, gummimellomlegg osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...