#1 Skrevet Desember 6, 2006 Hvorfor i all verden utstyrte ikke wolksvagen passaten med hanskerom? har en god del pratiske ting jeg skulle stuet vekk i bilen, men hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2006 Tør jeg tippe på at Passat'n din har airbag? Var vel en periode hvor VW ikke viste å få plass til både hanskerom og airbag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2006 Hvis du bare har en slik hylle under airbagen istedet for hanskerom kan du kanskje bytte ut denne? Er slik på Golf 3 hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2006 Hare bare et deksel der jeg... sløsing med plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2006 kan jo droppe airbagen på den siden og sette i hanskerom ifra en 88- 93 mod passat.. kanskje hanskerom ifra en golf 3 med airbag kan monteres under der hylla er..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2006 Hvis Passaten din har både Airbag og AC så er det rett og slett ikke plass til hanskerom. Sjekket dette på brodern's 96-modell. Skulle tro VW ikke tok høyde for alt sammen når de konstruerte bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...